Prima fijn

Prima plek om met zijn tweeën een paar uur te verblijven. Eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben geen klachten. Beetje lastig vinden eerste keer, maar eigenares ving ons direct op. Jacuzzi en sauna zijn prima. Douche was even klooien hoe het ongeveer werkte en bed kraakt iets. Maar de prijs is prima. Wij komen terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijn voor een geheim afspraakje

De Kamer was fijn voor verwarmd dmv kachels. De douche was heerlijk. De rest van de accommodatie ook, maar dan wel als Secret room (alhoewel het bed lekker lag).

Uitstekende lokatie

Netjes en goede faciliteiten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schoon en netjes maar niet de kamer van de foto's

Nette ontvangst in dit hotel, kamer schoon, wel koud bij aankomst en niet de kamer met jacuzzi zoals op de foto's. Zijn wij niet van gediend, dat riekt naar misleiding. Wij komen hier dus niet meer.

zeer modern en netjes

Mooie accommodatie

Netjes maar sober

Op zich alles aanwezig, maar wat sober ingericht. Hangt geen romantische sfeer als je binnen komt, wat je bij andere sauna's vaak wel hebt.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Toplocatie, anoniem, mooi appartement en schoon. We hebben het super fijn gehad! Zou zo weer boeken

Slechte toegang mooi verblijf

Moesten 100 meter door de modder lopen opgebroken weg dat was biet prettig maar acomodatie was prima

Schone mooie grote ruimte

Na aankomst vriendelijk begroet door gastvrouw , uitleg was niet nodig omdat dit de 3de keer was , lekker samen ontspannen en genoten , perfect bed , mooie whirlpool en sauna . Geheel relaxt weet naar huis gegaan en komen zeker terug

Ontspannen.

Aardig en lieve gastvrouw. Mooie ruime accomodatie met alles wat je nodig hebt. Bed was wel iets te zacht dus wel wat last van mn rug gehad maar dat mocht de pret niet drukken. Kom zeker nog eens terug.

mooie locatie

goede locatie Vriendelijke receptie

Heerlijk genoten

Mooie relaxe vrije omgeving in een heerlijk huisje met alles er op er eraan

Voldoet aan de vereisten

Zeer gezellig voelt aan als thuis komen. Alles is voorzien De bubbels waren ook zeer lekker bij aankomst heerlijk. Doe zo verder.

Prima voor elkaar

Niet heel veel luxe maar genoeg om een paar uurtjes door te brengen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie locatie rustig en alles er er om te mogen ontspannen

Mooie kamer waar bijna alles is het enige wat ik miste was wat meer soorten glazen/drinkbekers

Goed verzorgt

Geen klachten goed verzorgt

Lekker genieten

Lekker genieten van het bubbelbad, sauna en de douche. Ook nog lekkere tapaz gegeten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel fijn ontvangen, en het verblijf was gewoon super. We hebben zeker genoten en komen gegarandeerd vaker!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Nette locatie en superschoon!!!

Al 2 x geweest, eerste x netjes ontvangen door Paulien en 2e x met code voor sleutelkastje. Alles is zeer schoon en netjes. Ideaal voor een paar uurtjes of paar dagen. Wij gaan hier nog meer komen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi ruim appartement. Ziet er heel netjes en verzorgd uit.

Toplocatie

Fijne ruime locatie. Duidelijke incheckinstructies. Parkeren voor de deur. Lekker warm door de kachel die vooraf op standje hot is gezet. Alles ziet er super netjes en verzorgd uit. Komen zeker terug!

Optimaal genieten.

Alles wat je nodig hebt om optimaal te genieten! Vriendelijk personeel, goede hygiëne. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Deze plek is mooi, goed privé en uitermate schoon! Heerlijk vertoeven op een prima bed. Gelukkig kan je ook langere periode huren want 2 uur is snel te kort.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk genoten van een zeer mooi verblijf

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was een probleem zo als je binnen moest komen een sleutel op menukaart kasjes van een restaurant. Heel raar

Atoomweg 12

1627LE Hoorn