Was een probleem zo als je binnen moest komen een sleutel op menukaart kasjes van een restaurant. Heel raar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was mijn eerste keer en was zeer tevreden!

Larissa had ons een goede uitleg gegeven en was heel vriendelijk. Goede service en schoon! Het bad was heerlijk warm en de sauna ook. Was helemaal zen en het was een geslaagde avond. Miste alleen een stoomcabine.. maar wellicht voor in de toekomst.

ECHT AAN TE BEVELEN

Wat een leuke ervaring. De ontvangst meer dan vriendelijk, de ruimte veel groter dan verwacht en alle faciliteiten in 2 uur eigenlijk niet allemaal optimaal te benutten, dus zelf maar een keuze gemaakt. we komen graag terug!

gewoon goed

pricavy goed, kamer goed maar erg koud

Leuke locatie, lekker rustig,

Mooie schone kamer!

Dankzij het zelf inchecken, heel discreet! Voorzieningen zijn prima! Een aanrader!!

Fantastisch verblijf weer!

Wederom een heerlijke ervaring op deze fraai ingerichte lokatie!

Een wellness ervaring!

Een zeer nette en schone wellness in een romantische setting. Over complete wellness, inclusief sauna, jacuzzi, apart toilet, keukentje, een relaxbed en een mooie tafel om aan te zitten. Van föhn en douchegel tot aan badjas en slippers, alles is aanwezig. Wij komen absoluut een keer terug!

Het was geweldige ervaring

Een mooie locatie , goed verzorgd. We komen er zeker terug

Prachtig

Mooie nostalgische locatie, met een behulpzame gastvrouw

Prima verblijf

Die houden we er in !!!

Ultiem genieten

Ultiem genieten van elkaar in een schitterende, verrassende locatie waar echt aan alles is gedacht. Super vriendelijke mensen.

Aanrader

Prachtige stijlvolle kamer! Heerlijk

Prima.

Aangename plek. Leuke ontvangst.

Mooie discrete locatie

Kamer was een beetje erg koud

Goede locatie

2e keer dat zegt ook wat?

Goede rustige locatie

2e keer...dus dat zegt ook wat.

Prima locatie!

Discreet, mooie kamers en prima voorzieningen

Prima locatie!

Discreet, mooie kamers en prima voorzieningen

Schone relaxte ruimte

Voor de 3de keer geweest en vriendelijk ontvangen door dame, praatje met uitleg wat na de 3de keer niet nodig was . Gewoon lekker ontspannen genoten van sauna , whirlpool en fris bed . Zeker voor herhaling vatbaar . Ook makkelijk parkeren voor de deur.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima ervaring gehad. Met mijn vrouw heen geweest als verjaardags verassing en het beviel super. De kachels stonden aan en de jacuzzi was gereed. Echt perfect. Zelfs een nonalcohol bubbel erbij met chocolade en fruit. Even heerlijk tijd samen.

Wederom prima

Na de zeer goed bevallen 1e boeking ook een 2e keer geboekt. Er hing kerstversiering en alles zag er spic en span uit. Nu is het nog niet zo druk en ben benieuwd hoe de “gasten” het achterlaten in het hoogseizoen.. voor nu een verdiende 9

Atoomweg 12

1627LE Hoorn