Alles netjes afgehandeld

Produkten netjes geleverd binnen gestelde termijn

Perfecte service

Ik ben ontzettend fijn en prettig geholpen. De bestelling werd netjes aan de voordeur afgeleverd.

Levering volgens afspraak, Top.

Levering volgens afspraak, Top.

Snelle levering goede kwaliteit voor een mooie prijs

Levering was snel en correct. Helaas was de berichtgeving over bezorgtijd erg onduidelijk en niet te volgen via de opgegeven link. Bovendien een bezorgaanduiding van een hele dag is wel heel ruim en veel gevraagd.

Super snelle levering en goed product, aanrader.

Alles mooi op tijd

Goederen waren mooi op tijd perfect Alles wat goed. goede kwaliteit nog bedankt .xfg DERKSEN

Goede service en vriendelijk personeel

Doen wat ze beloven

Netjes geholpen.

Heb ontvangen wat ik wilde hebben. Afspraak netjes nagekomen.

Snelle en goede levering. Prima service en website!

Snelle en goede levering. Prima service en website!

Super snelle levering

Netjes geleverd en veel sneller dan verwacht het dak binnen.

Snelle en adequate levering maar dure verzending

Na eerst flink zoeken naar het juiste artikel (EPDM hemelwater dakdoorvoer Ø 40 mm met flap) vond ik dit in de webwinkel van Dakenshop.nl en ook nog tegen een betaalbare prijs (EUR 21,00). Waar ik echter van schrok was het additionele bedrag dat moet worden betaald voor de afhandeling en verzending (EUR 17,50), dat kan volgens mij veel goedkoper. Gelukkig is het product kwalitatief dik in orde en reeds geïnstalleerd kan ik mijn schuurdak weer vrijhouden van overtollig water.

top

vriendelijk en behulpzaam

Produkt voldoet aan verwachting

Het bestelproces kan wat beter: de levertijd was meerdere weken, omdat ik in de kerstvakantie bestelde. Aangezien het bedrijf aan particulieren levert, vind ik het niet vanzelfsprekend dat je dan veel langer op je artikel moet wachten. Dit was ook niet duidelijk op het moment van bestellen. Voor de rest wel goed artikel en goed, deskundig advies.

Spullen werden geleverd volgens afspraak

Verzending binnen een week. Met nog een gratis extraatje erbij. Attent.

top

Al een paar keer spullen besteld en iedere keer keurig afgeleverd.

mooi product snel en goed verpakt geleverd

voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

goed en makkelijk

Prima materialen. Goede uitleg.

Positief

Je investeert een heel bedrag, waarbij je maar moet afwachten wat je ervoor terug krijgt. In dit geval hebben wij een juiste keuze met de Dakenshop gemaakt. Hoewel een deel van de bestelling niet direct geleverd kon worden, hebben wij daarover goed telefonisch contact gehad met de verkoopafdeling. Wij zijn correct te woord gestaan en de belofte om terug te bellen is ook nagekomen. We hadden alleen een beetje pech toen de nalevering niet was afgeleverd in Nieuw Schoonebeek maar in Schoonebeek. Maar ook dat probleempje is goed opgelost. We zijn inmiddels klaar met de overkappingen en tevreden met het resultaat.

Zeer coulante leverancier die doet wat hij belooft

Zeer coulante leverancier die doet wat hij belooft

betere kwaliteit EPDM dan elders (geen vijverfolie)

Goede ondersteuning met hoogwaardige EPDM die prettig verwerkt en aan de geldende eisen voor dakbedekking / lijm voldoet (geen vijverfolie). Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Ik werd zelfs nog na gebeld met de vraag of alles naar wens was verlopen.

Prima aanbieding en goede levering

Vanwege de beperkte omvang vond ik een leuke aanbieding die met diverse materialen goed verpakt op tijd geleverd zijn

Deskundig advies met respect voor de gebruiker.

Het maakt niet uit of je aannemer of weekendklusser bent deze mensen helpen je. Professioneel advies. Wat je niet nodig had stuur je terug. Top!

Uitstekende levering!

Na het bestellen (zeer overzichtelijk) kwam de bestelling binnen 1 1/2 dag! Heel blij mee! Kwaliteit is ook goed. Als de mogelijkheid tot het toevoegen van een afbeelding er was, had ik dat gedaan om het resultaat te laten zien.

Van Dijlaan 17

5581 WG Waalre

+31 88 0306200

Over Dakenshop.nl

Maak zelf een perfect plat dak