Goede ervaring

Ideaal om epdm te bestellen wat al redelijk op maat is, je hoeft niet meteen veelste veel te kopen wat je niet nodig hebt. Dit scheelt dan natuurlijk ook flink in de kosten. Volgende project ga ik het zeker weer bij jullie bestellen!

Snel geleverd en erg fijn om mee te werken

Na wat verschillende instructiefilmpjes gezien te hebben was het leggen en afwerken van de EPDM een fluitje van 1 cent

Alles in goede orde ontvangen en snelle levering.

Middelmatig

Emails worden snel beantwoord! Bij de levering werd een gedeelte op een verkeerd adres geleverd. Ik ben de ontbrekende goederen op het verkeerd adres gaan ophalen. Voor de verlijming van de EPDM wordt "overal" Contactlijm gebruikt die enorm lijmt en onmiddelijk kleeft waardoor ge toch luchtbellen hebt die je er niet uit kunt rollen. Ik heb kontakt genomen met een Belgische firma en die werken compleet anders; Twee verschillende lijmen ! Mijn schoonzoon is daklegger die ook EPDM daken plaatst; Hij is dan gekomen om de rest van het dak te doen en die spuit de lijm en geloof mij, die kun je er nog af trekken! Dit was een proefdakje, maar voor het grote dak(250 vierkante meter) weet ik nu een beter adres,sorry luc

Altijd super

Ze denk zelfs met je mee. Zo had ik een uitloop verkeerd geklikt en dat viel op bij hun en hadden ze mij gebeld om te vragen of het klopt en dat bleek niet zo. Dus hebben ze het voor mij aangepast. En in mindering gerekend. :)

Vlotte levering

Voor de 1e keer wat besteld maar tevreden over de snelle levering en prima producten

Bezorger had pakket beschadigd. Dakenshop heeft hier snel en adequaat op gereageerd. Nogmaals dank

Geen klachten

Snel en degelijk

Een goed bedrijf, snel geleverd en goede naar zorg.

Goede service, en goede nalevering

Goed materiaal

GEWOON TOPPIE !!

Gewoon Toppie, Zowel telefonisch informatie als de levering van het materiaal was uitstekend. Duidelijk en vriendelijk

Keurig op tijd, goed verpakt, goede informatie

Keurig op tijd, goed verpakt, goede informatie. Gewoon prima.

Bestellen online ok, Levering op tijd. Ga zo door

Zoals hiervoor geschreven

Bestelling op tijd en voor goeie prijs geleverd.

Prima.

uitstekende kwaliteit en service.

goede weg om producten te zoeken. Alles in de maten die weinig afval met zich meebrengt. snelle levering.

Snel geleverd !

Bestelling netjes en snel geleverd, Goede kwaliteit!

Goede klachtenafhandeling

Was niet tevreden over geleverde product Gentite. Teveel, echt dikke naden in bestelde 6.00 m breed. Het product blad van Gentite op hun site gaf aan dat het uit een stuk bestond. Nadat ik mijn beklag hierover had gedaan hebben ze gezegd de productinformatie mbt Gentite te wijzigen en nieuw stuk Gentite op te sturen. Heb nieuw stuk, met acceptabele naden, kosteloos binnen no-time mogen ontvangen. Hierover was ik wel tevreden.

Goede service !

Goede snelle service. Ook toen er een keer een onderdeeltje ontbrak van een Boss Cover anker werd die snel nagezonden.

Kwaliteit va materiaal top. Bezorging niet

Het bestellen van de artikelen gaat perfect. Het bestelde epdm met de lijm is ook van goede kwaliteit. De bezorging door UPS is echter een ramp. Al met al een ruime week moeten wachten

Netjes verpakt

prima geholpen en uitstekend meegedacht

klantenservice zeer behulpzaam en deskundig

Alles op tijd geleverd.

Het was allemaal perfect. Ga zo door.

mooi op tijd geleverd

Alles volgens bestelling geleverd en het EPDM was heel goed zelf te leggen .

Van Dijlaan 17

5581 WG Waalre

+31 88 0306200

Over Dakenshop.nl

Maak zelf een perfect plat dak