SUPER

Gebeld: Er werd geluisterd en mee gedacht. Er werden gratis monsters opgestuurd. Later werd er nog eens gebeld of ik nog vragen had over de monsters. En er werd uitgebreid uitgelegd hoe de verschillende materialen gebruikt moesten worden. Helaas is de situatie weer verandert waardoor ik niet verder van hun diensten gebruik kan maken. Echt een aanrader

Goed product, tegen goede prijs. Duidelijke informatie levering.

Aan gegeven aflever / levertijd door UPS was niet duidelijk, maar dat is vooral zaak van UPS en in veel mindere mate van Dakenshop.

Top geregeld! Vlotte levering!

Makkelijke en overzichtelijke site. Eenvoudig bestellen. Snelle levering volgens afspraak!

TOP!

Bestelling geplaatst. Keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van bestelling. Zoals aangegeven, binnen 3 werkdagen spullen binnen. Er wordt een optie geboden om achteraf te betalen via After Pay, dus geen risico. Klantenservice gebeld met een vraag. Telefoon werd vrij snel opgepakt. Keurig te woord gestaan. Men was erg bereidwillig probleem op te lossen. Dit was mijn eerste ervaring met Dakenshop, Op de vraag of ik deze zaak zou aanbevelen kan ik alleen maar beantwoorden met een: Positieve JA!

Nette snelle levering

Geleverd op de afgesproken datum. Daarnaast kort telefonisch advies gehad voor de bestelling. Al met al zeer tevreden.

Doen wat beloofd is.

Overzichtelijke website. Heldere informatie. Goede tips via duidelijke films en een team die altijd bereidt is voor trucs. Bedankt!

Kwaliteit en service echt top

Heb goed advies gekregen en top kwaliteit materialen. Telefonisch goed bereikbaar. En ook de retouren netjes afgehandeld.

De materialen zijn van zeer goede kwaliteit

geweldig

Heel fijn materiaal om te verwerken en je dak in 1 keer dicht dit is voor mij de eerste keer dat ik hier mee heb gewerkt heb fantastisch

Goede service Snelle levering

Snel geleverd en goed verpakt aangeleverd. Top

Prima afhandeling, wel hoge transportkosten, verhoudingsgewijs

wordt morgen geplaatst, dus nog even afwachten

Er wordt meegedacht

Materiaal perfect!!

Levering via UPS absoluut waardeloos. Krijg een wazige email in het engels dat ze aan de deur waren geweest, maar ons niet thuis troffen. Kan niet ,want wij waren toen zeker thuis. Kun je je spullen ergens in Gemonde gaan halen.

Nette levering.

Ondanks de vakantieperiode werd mijn bestelling keurig op tijd afgeleverd. Netjes verpakt

netjes terug gebeld voor onderdelen die wat langer op zich zouden laten wachten!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Met krijt stonden op het gekochte EPDM enkele pijlen aangegeven. Het verdient aanbeveling om als bijsluiter mee te geven of dit de richting van de standaard breedte aangeeft of de richting van de aangekochte lengte. Is misschien een standaard maar was mij onduidelijk. Van belang om het rubber gelijk de eerste keer in de goede richting te spreiden.

Snelle levering ,goeie service

Afmetingen die ik gevraagd had waren perfect,

goed en vriendelijk

Snelle reactie en goede kwaliteit

Levering voldeed volledig aan de verwachting

100% tevreden.

Uitstekend bedrijf en correcte levering.

Enthousiaste en deskundige medewerkers. Verzorgde aflevering volgens afspraak.

Snelle en goede levering

Makelijke website om te bestellen. Snel geleverd.

Goed product en komen afspraken na

levering volgens afspraak mooie kraaldelen besteld staan netjes op mijn schuurtje, zinken regen afvoer niks mis mee goed product

Van Dijlaan 17

5581 WG Waalre

+31 88 0306200

Over Dakenshop.nl

Maak zelf een perfect plat dak