Goed advies en levering conform toezegging

Goede hulp aangeboden wanneer de betaling via de website niet lukt

goede en snelle levering

Prima en fijne website/winkel, snel geregeld en in huis

Nadat ik heel fijn en snel mijn bestellig heb kunnen doen had ik de goederen de volgende dag in huis.

Volgens afspraak geleverd.

snelle service, prima prijs

Alles uitgerekend aan de hand van de website (wat overigens met accessoires toevoegen niet helemaal goed werkte) De boel besteld en het was echt supersnel in huis. Gister gelegd, wat echt heel eenvoudig is. Wij zijn zeer tevreden. Handige filmpjes op youtube met instructies. Alleen zijn die ook niet allemaal even goed werkend (plotseling afgelopen terwijl de klus niet af is.. twee muziekjes door elkaar heen..)

Correct bedrijf dat snel levert!

top bedrijf

Makkelijke site om te bestellen altijd snelle levering. ( enigste min punt is de doos waar de folie in zit. is te zwak, Kans is zeer groot dat de folie beschadigd )

Snelle levering en prima op maat

Ze leveren zoals ze zeggen. Goed materiaal en makkelijk te verwerken.

Echte dakfolie ipv vijverfolie!

Op het internet wordt veel EPDM aangeboden zonder FR of LSFR aanduiding op het EPDM product, deze EPDM mag niet toegepast worden zonder grindlaag! Deze Dakenshop biedt LSFR kwaliteit aan wat dus voldoet aan het Bouwbesluit en is wel vliegvuurbestendig, wel zo veilig. Prima kwaliteit met een prima service.

top score

makkelijke website, goed en overzichtelijk, snelle service en aflevering

Als de bestelling vreemd over komt dan word er contact met je op genomen

Deskundig advies en inderdaad binnen 3 werkdagen geleverd

Bij elk contact snel geholpen en deskundig advies. Levertijd is top.

Netjes conform bestelling op tijd geleverd.

Ondanks de 7 goed geleverd maar wel in 3 keer

Materiaal prima en compleet mooi verpakt afgeleverd

Helemaal goed!

Heb nog niets ontvangen wacht dus nog even af.

Zal nog even moeten afwachten

wat een service

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs en snel geleverd.

Alles goed verpakt en mooi op tijd geleverd.

Prima afgewikkeld en probleemloos bezorgd.

Zeer behulpzame klantenservice

toch minpunten

prima op tijd geleverd en goed ge informeert, helaas de schuur pad , die ik toch moest nemen , hield niet op de houder , moet vast klikken , werkt echt niet , gewoon met een platte kwast insoppen , laten aan drogen en goed vast rollen , de stukken zitten wel goed aan elkaar ,top product voor mijn zwemvijver .

Super webwinkel

Snelle levering,mooie producten voor een mooie prijs,superrrrr

goede service

Super, binnen de aangegeven levertijd geleverd.

Mijn eerste indruk is goed

Mijn bestelling is keurig afgeleverd netjes verpakt niets beschadigd of verkeerd alles geleverd wat er is besteld Ik kreeg via de mail de bezorg datum “prima” maar dan komen ze twee dagen eerder en is mijn bestelling bij de buren afgegeven en alles bij elkaar is dat best een groot en veel pakketten Dat is jammer

Van Dijlaan 17

5581 WG Waalre

+31 88 0306200

Over Dakenshop.nl

Maak zelf een perfect plat dak