Alles is op tijd en geen omkijken naar

Altijd perfect op tijd met de aflevring

Nvt

Bestellingen worden snel geleverd in je brievenbus, zelfde dag besteld zelfde of volgende dag al in huis

Automatisch thuis bezorgen is makkelijk

Positieve ervaring. Omega 3 ook voor vegetariers. Vanwege het automatisch laten bezorgen ga je er mee door. Wanneer je het zelf steeds moet kopen kan het zijn dat je er makkelijkee mee stopt.

Het is vooral handig dat de producten in een frequentie automatisch toegestuurd worden terwijl je dit ten alle tijden ook zelf kunt wijzigen.

Fijn dat ik mijn bestelling kon uitstellrn

Betrouwbaar,

Correct en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Fantastische webshop.

Door omstandigheden vorig jaar een tijdje slecht mijn vitamines ingenomen. Bij de aankondiging nieuwe zending aangegeven. Even uitgesteld. Fantastisch zonder enige moeite geregeld.

Zeer tevreden werkt goed

Goede ervaringen

Prima producten

Altijd goed geholpen en goede service en kwaliteit en producten

Prima service heel klantgericht.

Al jaren klant. Gebruik de multi vitamine. Klanten service neemt af en toe contact op om te vragen of alles nog naar wens is.

De pillen slaan goed aan

Heb alleen mijn zending niet gehad misschien op ander adres maar gebeld en al shet goed is binnen 3 dagen nieuwe

Prima producten,je hoeft niet op te letten of je op tijd besteld kortom ik ben er blij mee.

Fantastisch ,super snelle en keurig ingepakt bestelling

Goede service snelle bezorging.

Goede service snelle bezorging . Product voldoet goed,

Professioneel antwoord op vraag

Had een vraag via mail gesteld en heel snel een goed en duidelijk antwoord gekregen, heel professioneel.

Snel geleverd!

Ik ga nu beginnen, dus afwachten of het me helpt.

Snelle afhandeling

Goed geregeld. Duidelijk en snel afgehandeld.

Heeeeeel fijn

Mijn ervaring is heel fijn, lieve mensen aan de telefoon, en veel respect voor ouderen om uitleg te geven, bedankt, Joke

kan niet beter!

zeer klantvriendelijk,

Zeer goed en betrouwbaar

Ik maak al jaren gebruik van de producten van Flinndal. Dit tot volle tevredenheid. Er wordt opgelet dat ik de juiste producten gebruik en waar nodig wordt dit bijgesteld. Ik heb dan ook vertrouwen in de producten van Flinndal. Verder is er nog het gemak van de herhaal service waarbij je automatisch de producten thuis krijgt. Wat een gemak en nog goed betaalbaar ook. Zeer tevreden dus.

uitstekend

goede kwaliteit supplementen, snel geleverd

Herhaal gemak super handig. Regelmatig check hoe het product bevalt is zeer attent. En soms als trouwe klant een kado prima service.

Hoef niet bij te houden, alles lekker automatisch

X

Ik ben tevreden over verzenden maar telefonisch ben ik nu een aantal keren gebeld ik neem wil mijn naam zeggen en er wordt opgehangen zeer klant onvriendelijk hoeft van mij ook niet meer Bezorgen van wat ik heb besteld gaat prima maar over de telefoon niet netjes Gr Henk kramer Ik beveel aan maar alleen voor hetgeen wat ik bestel en wat er wordt geleverd keurig de volgende dag vanmiddag jat ik het nog 16-07-2024

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD