De verpakking was open

Waar dat gebeurd is, weet ik niet, maar wel vervelend! het middel helpt goed tegen de pijn in mijn knieen.

Altijd op tijd geleverd en mocht je nog genoeg medicatie hebben kun je het makkelijk een uitstellen. Vind ik een goede service

Super easy (ook wel gemakkelijk)

Kijken, beslissen, kopen en reactie is direct. De service is heel erg prima. De automatische toezending is heel mooi. De presentatie van de site is en werkt prima.

goede producten voor een goede prijs

en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Betrouwbaar en klantvriendelijk.

Pakketje is altijd op tijd. Herhaal gemak is hel prettig. Leveringen uitstellen of vervroegen gaat zonder moeite.

Goede producten

Ik gebruik Flinndall producten al jaren en ben erg tevreden. Pas een heupoperatie gehad en de chirurg vond mijn fysieke conditie heel goed, moest ook zeker de producten blijven slikken na de operatie. Loop weer als een kievit en werk mijn 3 vrijwilligersbanen alweer. Denk dus dat ik dit mede aan de supplementen te danken heb.

Altijd netjes en op tijd ontvangen

Zeer goede ervaring,goede prijzen,en goede producten

Makkelijk herhaalgemak dat aangepast kan worden!

Makkelijk herhaalgemak dat aangepast kan worden!

Pakketje niet bezorgd, door postnl. Via mail contact gelegd met flindall.. Er werd meteen een nieuw pakketje verstuurd. Top service

Goed, snel en gewaardeerd

Website overzichtelijk en goede informatie. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Ideaal!!

Uitgebreid assortiment, alles is makkelijk te vinden, je kunt een test doen. Ik gebruik al langere tijd verschillende producten van Flinndal en dat bevalt me prima.

slank en fit

geen resultaat nog geen 100 gram, dus dat geld was voor de kat.. Quercentine zou je helpen bij hooikoorts ook geen resultaat.en voor zoveel geld.denk niet dat ik nog wat bestel

Als je vragen hebt over evt. Medicatie krijg je goede uitleg en informatie wat je anders zou kunnen gebruiken. Ben al vele jaren bij hen aangesloten ,als er iets veranderd word je op de hoogte gesteld.

Fijne webshop Duidelijke informatie Korting met herhaalgemak Herhaalgemak om prima en eenvoudig uit te stellen en aan te passen. Voor mij is het enige nadeel dat de pakketjes niet door mijn brievenbus passen, dus wat gedoe met bezorging.

Goede supplementen. En service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

zoals het hoort

Mijn bestellingen worden altijd goed verwerkt

ontzettend goed

ik gebruik 2x daags collestrol vlindal tablet helpt beter dan de statines van de huisarts waar ik niet tegen kan ,ben heel blij met alternetief van vlindal ,

Top site

Ze hebben van alles en ook alles wordt snel en netjes geleverd. Ben erg blij met de service

Goed alles was goed

Levering is de volgende dag en klopt ook altijd. Top!

Komen afspraken na

Super tevreden

Bestel al jaren de wls Vitamine bij flindall met herhaalgemak. Is zo makkelijk je zit nooit zonder. Nu heb ik omega 3 extra fort er nog aan toegevoegd. Dit omdat mijn bloed controles steeds prima zijn nu. Bariatrisch arts geeft me ook de raad om bij flindall te blijven aankopen

Gewoon top

Bij navraag krijg ik een vriendelijke en kundige persoon te spreken die bij uitstekend advies heeft gegeven. Ben dan ook super tevreden.

Snelle levering, goede producten en veel acties

Prima service, veel acties!

Top product

Top product ,wat ik al een aantal jaren gebruik.De Multi 50.Levering altijd correct.Blij mee

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD