Ik gebruik magnesium al geruime tijd, dit bevalt mij goed.

Het automatisch gemak van het het ontvangen van t pakket.

Alle bestelde zaken zijn er keurig op tijd!

fijn product

fijn product en tijdige levering

super service

Ben erg blij met de service van Flinndal, bestellingen komen binnen als we ze nodig hebben.

Correcte levering

Bestellingen komen ruim op tijd. De producten worden goed beschreven.

Positief

Altijd op tijd geleverd en goede kwaliteit. Ik maak gebruik van de herhaalservice. Top.

Goede supplementen weinig toevoegingen

Het is goedkoper als je een abonnement neemt in de drie maanden. Dat vind ik jammer omdat ik niet altijd alles neem volgens de gestelde norm

kwaliteit

het belangrijkste vindt ik de nalevering! hoef ik dus zelf niet meer aan te denken ligt dan bijna altijd op tijd in mijn postvak! 1x is het wat later geleverd.... Had ze dus het weekend nodig maar werd pas Dinsdag bezorgd! dus goed opletten op de planning

Toppie

Fijne producten en zeer snelle levering en vooral dat het door de brievenbus past toppie

Wij zijn tevreden met Flinndal.

De vitamine zijn goed. Grootste pluspunt. dat we de automatische verzending eenvoudig kunnen verplaatsen als we nog genoeg voorraad vitamine hebben.

Het is gewoon ok.

Snelle levering Netjes verpakt Vaak acties

Zeer goede ervaring

Bestelling gedaan en was 1 dag te laat in de brievenbus, maar wel met een excuus van PostNL, die hadden het bezorgmoment niet gehaald. Verder altijd goed geregeld.

Snelle bezorging

Snelle bezorging, goed producten. Makkelijk in te nemen.

Ik gebruik al jaren supplementen van flindall en de bezorging zowel als de service en bereikbaarheid is prima

Altijd snel geleverd.

Vandaag besteld, morgen in huis.

Zeer goed Ik gebruik van jullie verschillende producten maar ik heb nog steeds last van kloven in mijn duimen en zeer droge huid Wat kan ik daar aan doen

Prima service Bestelling op de juiste tijd / dag bezorgd Heel tevreden

Werkt je hebt het oprijd binnen

Hoef niet te bellen of mailen voor voorraad. Het is altijd op tijd en betaling gaat ook goed.

Goede producten, werken in vertrouwen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Fantastisch.

Altijd perfecte levering, niets op aan te merken.

Altijd bereikbaar en goed advies heel fijn

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima webshop met goede producten

goede en duidelijke informatie om de juiste producten te vinden en bestellen, betalen en communicatie gaat prima.

Goede pillen

Makkelijk in te nemen.

Snelle levering en een prima klantenservice

Per ongeluk had ik mijn bestelling op het oude adres laten staan. Dit was geen probleem er werdt een nieuwe levering gemaakt op het juiste adres zonder extra kosten.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD