zo goedkoop en zo handig in de brievenbus

en je verpakking nog weer te hergebruiken natuurlijk kwaliteit

Zeer te vrede

Altijd vriendelijk en optijd je spullen binnen

Fijne supplementen en snelle levering

Ik gebruik de probiotica forte , ook gebruik ik de capsules tegen een prikkelbare darm. Mijn darmen zijn een stuk rustiger. Heb er veel baat bij, top!

Hele goede service je hoeft nergens aan te denken

Aanrader

Kwaliteits producten tegen scherpen. Goede communicatie. Perfecte verpakking en verzending met track en trace

Hele goede service

Had per ongeluk product 2x besteld en kon kosteloos retourneren. Snelle levering.

fijne service

had gebeld ivm andere samenstelling WLS tablet heb nu erg veel last van opboeren van tablet en vieze smaak. ,maar jullie hadden al meer klachten gehad ,het word binnen een week of 10 weer opgelost naar de oude samenstelling.

De producten van flindal ben ik erg tevreden over ze werken goed zoals het geschreven staat

ik heb de vezelcomplex die doen goed hun werk je kan makkelijk naar het toilet gaan en de slanke lijn thee is erg lekker die drink ik op de hele dag door en doet goed zijn werk maar is heerlijk om te drinken

Helemaal goed

Tevredenheid is hoog

Makkelijk bestellen of lever datum veranderen.

Vlot leveren past door de brievenbus.

Vlotte levering netjes verpakt krantje met tips erbij helemaal top!

Duidelijke uitleg.

Altijd keurig verpakt en op tijd geleverd.

Altijd goede service

Als ik problemen heb met mijn zendingen word ik altijd heel vriendelijk te woord gestaan

Geweldige service, goede producten

Prima service, vragen worden snel beantwoord.

Ideaal die herhaalservice

herhaalservice ideaal, vind wel dat de maanden bij jullie korter zijn dan in werkelijkheid. Vaak kan ik nog wel vier weken of meer voort als de nieuwe zending al wordt aangekondigd. Gelukkig kan ik dan voor uitstel van toezending kiezen.

Duidelijk website

Ik maak al veel langer gebruik van Flindal produkten en door het feit dat ik ook met andere dan de laatst grkochte produkten zo tevreden ben maakt dat ik nu weer opnieuw heb gekocht.

Steeds stipte leveringen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Uitstekende service!

Ik heb melding gemaakt van een bestelling, die ik niet ontvangen had en kreeg binnen 2 dagen een vervangende bestelling! Prima service!

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Flinndal. Goede service, snel bezorgd. Curcumine koop ik al langere tijd hier. Het is van goede kwaliteit en werkt heel goed bij mij. Heel tevreden.

Betrouwbaar

goede service vlugge levering ook per telefoon - vriendelijk accuraat duidelijk

Zeer goed , en makkelijk om het product te bestellen

Makkelijk aan te vragen en Makkelijk geleverd gewoon door de brievenbus!!

Prima aanbod, kwaliteit, gemak van bestellen en herhaalgemak, snelle levering,kortom prima dus

uitstekende producten met een prima service

zeer goede producten, website is makkelijk en duidelijk. er zijn ook testjes beschikbaar om de juiste producten te vinden. veilige betaling. supersnelle leveringen. past in de brievenbus dus u hoeft niet thuis te zijn en een uitstekende klantendienst waar u snel antwoord krijgt op al uw vragen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Topbedrijf

Gewoon een prima bedrijf dat afspraken netjes nakomt

helemaal top

werkt prima en snel bezorgd

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD