Goede service.

Goed contact met de medewerkers, goede afspraken en op tijd geleverd.

All my vitamins in one handy place!

I’m very impressed with this company, The delivery is always on time and the vitamins always well packaged. They always what I need at my age nd service is excellent. I will definitely be staying with this company for the quality and convenience and I highly recommend them to all my family and friends. Thanks Flinndal!!

Kwaliteit

Kwalitatief goede producten en altijd keurig op tijd!

Supersnel en netjes bezorgd

Heel tevreden met de producten

TOP! Gebruik het al jaren.

Ik gebruik al jaren omega3 en vitamine D en maak gebruik van het herhaal gemak. Een keer overslaan geen probleem geef aan wanneer je ze weer wilt ontvangen. Als ik vragen heb zijn ze goed bereikbaar en wordt je vakkundig en vriendelijk te woord gestaan .

Goede ervaring , soms mis ik een mail en gaan de verzendingen maar door maar dat ligt meer aan mij

Prima spullen , geen reuze pillen , prima

goed product, redelijke prijs en snelle levering

zie bovenstaand

Goed, past door de brievenbus, service oké en prima medicijnen

alles is prima snelle levering en goeie spullen

Snelle levering en makkelijk uitstellen van nieuwe levering

Zeer goede service

Top producten en super snelle levering!

Zeer goed!

Geweldige service

Goede verpakking, goed tel. bereikbaar, geweldige service. Fijn om een bestelling wat uit te stellen.

Snel binnen

Heel erg tevreden. Ik wilde mijn herhaalgemak veranderen kon niet inloggen ben toen gaan.chatten en het is voor elkaar gekomen.

super tevreden

de vitamines en andere pillen werken je merkt het verschil en dat je herhaalgemak kan doen is super

Goede producten

Prima webshop

Duidelijke webshop en goede informatie. Netjes bezorgd in de brievenbus.

Geweldige site

Zeer betrouwbaar en geweldige lieve medewerkers die heel goed helpen, vooral al je wat ouder bent en het allemaal wat moeilijker wordt..

Altijd op tijd mijn “ zending “

Zeer tevreden met mijn producten , netjes door de brievenbus. Altijd op tijd

Ik ben erg tevreden over het product dat ik gebruik. Sinds kort maak ik gebruik van de herhaalservice. Dan heb ik altijd mijn product op tijd in huis.

Het helpt goed waar ik het voor gebruik

Duidelijk en simpel

Er staat veel en duidelijke informatie en alles is makkelijk te regelen

Prima producten

De producten die ik van flinndal slikt werken goed raad iedereen deze producten aan

Super tevreden over Flinndal.

Alle produkten staan overzichtelijk bij elkaar per soort. Duidelijke informatie per produkt, en het wordt netjes verpakt verstuurd. En de herhaal service werkt ook prima, heb je het nog niet nodig mag je gewoon een maand opschuiven.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD