Altijd levering volgens afspraak en het contact is ook prettig.

goede ontvangst ,iedere 3 maanden .producten van goede kwaliteit.

sinds ik vitamine van Flinndal gebruik, zijn mijn bloeduitslagen nog nooit zo goed geweest!!

Perfect!

Alles loopt gewoon op rolletjes!

Goede service en goede prijzen

Wijzigen, bestellen alles gaat soepel. Je wordt vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch contact. Goede informatie op site. Al jaren een tevreden klant

Fijn bedrijf met superproducten en dito service!

Topservice, fijn concept met kwartaalsaanbiedingen en af en toe gratis producten. Daar wordt iedere klant blij van! Bedankt vaak voor de leuke kortingen!

Op tijd bezorgd en snel antwoord toen ik een vraag stelde

Netjes op tijd bezorgd en goede verpakking,ik ben blij dat ik vitamine kan krijgen die geschikt zijn voor mij als veganist.

Ik heb een herhaalgemak , het komt altijd op tijd en er wordt van te voren gevraagd of je het op dat moment nodig hebt of het nog een maand wilt uitstellen . Alles wordt naar wens gedaan !

Gewoon goed

Makkelijk besteld en snel bezorgd

Prima site. Duidelijk.

Goed geregeld!

Gemakkelijk en voordelig, goed e-mail contact!

Groot assortiment, en snelle levering.

Ik gebruik sinds een paar jaar geleden de vitaminen van Flinndal, en ben zeer tevreden.

Goed. Fijn dat je zonodig de datum van levering kunt aanpassen.

Niet positief

Vele jaren heb ik als klant Goede ervaringen met Flindal. Bij laatste telefoongesprek werd me veel beloofd toen ik prostaat QR wilde proberen. Er werd me korting aangeboden plus vrienden korting. De verpakking is maar voldoende voor twee weken en dat vind ik te kort om te proberen. Ik heb nu het gevoel dat ik ben beetgenomen door een verkooppraatje. Mijn vertrouwen in Flinndal lag juist in het feit dat u juist heel coulant bent en niet opdringerig/misleidend. Waarschijnlijk was het gesprek niet zo bedoeld, maar heeft me wel teleurgesteld. Prostaat QR lijkt me heel geschikt, maar ik had toch graag minstens de hoeveelheid voor een maand gehad om een goed oordeel te vormen voordat ik de afspraak kan maken om iedere drie maanden een voordeel bestelling te laten komen wat ik ook met magnesium met u geregeld heb. Ik hoop dat alles op een misverstand berust, maar ik heb er een naar gevoel van overgehouden.

goed en makkelijk ..

Wij vinden Flinndal goed en gemakkelijk .. wordt op tijd thuisbezorgt ..

Geweldig goed

Koop mijn medicijnen en andere producten goede kwaliteit en altijd op tijd geleverd en betaalbaar

Bizar

Na een paar maanden Rode Rijst en Plantesterolen, is mijn cholesterol gehalte beneden normaal. Het werkt!'

Prima thuis winkel

Al een flink aantal jaren ontvang ik een product van Flinndal. Gemakkelijk bestellen en betalen. En doordat het via de brievenbus gaat erg gemakkelijk.

zeer goed

zeer goed

• Zou u ons aanbevelen? Yes

super.

ik ben al jaren afnemer van de producten. en blijf dat doen.

Super makkelijk in de brievenbus

Handig elke 3 maanden automatisch verzonden. Uitstellen gaat ook super makkelijk.

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Yes

zeer zeer tevreden

tevreden

Grandioos

Vanaf de 1 ste capsule geen buikpijn aanvallen gehad! Wat er wordt beloofd, klopt dus, superfijn, kan weer met gerust hart, lekker eten.

Goede producten met gemak

Fijne producten, goede bijsluiters, overzichtelijk naar doelgroep

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD