Goede service en altijd mijn vitamines in huis

Ruim op tijd mijn vitamines in huis.. En je zit nooit zonder. Heb je een keer nog voorraad kan je de levering aanpassen wat heel fijn is

Goed produkt, goede service

Snel geleverd, en altijd erg fijn dat het brievenbus pakketjes zijn. Deze keer had ik meerdere producten besteld, maar zijn deze verdeeld in 2 brievenbus pakketjes zodat ik ze gewoon de volgende dag in de bus kreeg!

Één woord is genoeg! Fantastische!

Heel tevreden!

Perfect; goede en snelle levering.

Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig en de verwerking ervan super vlot.

Geweldige producten

Ben erg tevreden

Heel gemakkelijk en goed geregeld

Heel gemakkelijk en goed geregeld

Goed,netjes.

Very happy with the service!

Happy Ifound Flinndal, just make’s everything very easy. They are always on time and the vitamins are always well packaged.

Alles gaat prima nooit klachten

Alles naar wens

Uitstekend assortiment en prima levering.

Uitstekend assortiment en prima levering

betrouwbaar

snelle levering zeer goede producten

Goede suplementen

Goede suplemented

geen problemen met innemen

geen problemen met innemen en ook de leveringen lopen gesmeerd

Altijd keurig op tijd, met herhaslgemak. En prima kwaliteit producten!

X

Snel en accuraat

Goeie service en producten.

Ik gebruik al jaren vitamine b12. Ik krijg netjes ieder kwartaal de vitamines in mijn brievenbus. Nu de vitamine d niet meer wordt vergoed door de verzekering ga ik deze ook zeker bij Flinndal bestellen. I

Geweldig geholpen

Nadat ik besteld had, werd direct daarna het bestelde geleverd

Geweldig geholpen

Nadat ik besteld had, werd direct daarna het bestelde geleverd

Ik heb de medicijnen elke 3 maanden en krijg van te voren bericht en kan het dan later laten komen

Altijd op tijd bezorgd zoals afgesproken

Prima supplementen

Lekker makkelijk, alleen iets te snel krijg ik mijn volgende bestelling. Moet bij de volgende levering goed opletten dat ik die op een later tijdstip zet,maar verder uiterst tevreden

100% goed

100% goed

Altijd snel geleverd. Zit in handige afsluitbare zakken. En de vitamines doen hun werk :)

Tevreden over de vitamines

Ze denken mee

De meneer die bij belde voor een service gaf duidelijke uitleg over de vitamine en dacht mee . Omdat ik mijn bestelling op automatisch heb staan had ik nog teveel magnesium tabletten En zo dacht meneer er aan mee hoe en wanneer de volgende bestelling kan komen.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD