Helpt werkelijk!

Producten zijn erg goed!

Prima supplementen

Goede supplementen die erg praktisch door de brievenbus geleverd worden

Prima organisatie

Vanaf de aanvraag, is het gegaan hoe ik het verwacht had

Fijne webshop voor alle vitaminen die je nodig hebt

Alles wat je nodig hebt aan vitaminen en vindt je hier. Vooral het herhaalgemak is fijn, zit je nooit zonder. Goede producten, goede service! Aanrader!

Ik ben zeer tevreden het werkt perfect xxx

Zeker tevreden zo als altijd

Mijn ervaring met Flindal is goed.

Ze zijn zeer deskundig.

Altijd een luisterend oor. Denken mee met de vraagstelling. Ik gebruik inmiddels 5-tal verschillende supplementen. En het helpt.

Top… van bestellen, herhalen naar bezorgen

Makkelijk, snel en fijne service van herhalen. En alles fijn verpakt. Duidelijke omschrijving en alles weer snel in huis Dus gewoon TOP..

Erg blij met Flinndal

Advies en de herhaalservice ervaar ik als erg fijn.

Fijne producten ☆

Fijn systeem van bestellen, geen omkijken naar, wil je ff geen bestelling? Stel je hem makkelijk uit. Flinndal mailt je ter herinnering! Kwartaal bestelling? Krijg je korting, super!!!

Kwaliteit

Steeds tijdige levering en zo af en toe een ander pilletje als cadeautje.

Heel tevreden

Heel goed tot nu toe zeer tevreden.

Perfecte service

Al enkele jaren vitamines via flindal. Vooral de automatische leveringen vind ik top. Altijd weer op tijd de pillen binnen zonder je zorgen te maken. En snelle levering en service. Als er toch iets is, is een mailtje genoeg om alles op te lossen. En als je toch wilt stoppen is dat ook geen probleem.

Pakket kwam op tijd

Pakket was prima verpakt

Gaat gesmeerd

Maar of het werkt voor de gewrichten betwijfelt mijn therapeut

Snelle service, volgende dag in huis

Heel blij met producten en diensten

Prima geregeld!

Webshop is overzichtelijk. Bezorging past in de brievenbus.

Is goed

Mijn ervaring is tot nu toe prima

Ideaal en altijd optijd je nieuwe voorraad binnen

Ik heb een 'abonnementje' en krijg precies op het juiste moment mijn nieuwe voorraad binnen. Daarbij, als het een beetje te vroeg is kan ik het gewoon uitstellen. Ideale flinndal

Gewoon goed!!

Gebruik cholesterol tabletten. Eerste paar maanden één tablet per dag bij bloed onderzoek bleek het cholesterol behoorlijk gezakt te zijn. Ben nu over gegaan naar twee tabletten per dag kijken of het nog wat lager wordt. December weer bloed laten prikken. Het belangrijkste voor mij is dat ik geen vervelende bijwerkingen heb wat ik had bij reguliere voor geschreven medicijnen. Dus tot zover helemaal top!

Netjes verpakt en snelle levering

Snel bezorgd in keurige verpakking!

Flinndal als beste beoordeeld vitaminepreparaat ben ik ook gaan gebruiken. Ik ben over het algemeen best allergisch voor voedingssupplementen, maar van Flinndal heb ik totaal geen klachten. Bovendien werken ze nog goed ook. Blij mee!

Alles altijd netjes op tijd

Goed en gebruik al enkele jaren

Bevalt mij prima verzending ook met uitstel wordt goed ontvangen.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD