Altijd netjes op tijd bestelling in de brievenbus. Prima verpakt. Goede en duidelijke communicatie per mail. Kortom, super tevreden, kan het iedereen aanraden!

Goede prijs, goede kwaliteit en heel gemakkelijk

Ik ben al jaren klant en wissel regelmatig van supplement. Het assortiment geeft daar voldoende ruimte voor. Zo goed van ze dat alles door de brievenbus past!

Al Jaren klant Veel keus

Altijd tevreden over goede producten

Altijd correct

goed geleverd

mijn ervaring met leveren van nachtrust forte is prima en op tijd geleverd

Goede producten met een automatische herlevering. Prima geregeld!

Goede producten, ruim assortiment en met een automatische herlevering. Je hebt er geen omkijken aan.

Positieve benadering

Goede artikelen en goede levering.

De homeopatische medicamenten werken goed en de levering is altijd netjes op tijd. Het wordt geleverd in mooie stevige verpakking wat in de brievenbus past. Dit vinden wij heel fijn. We zijn erg tevreden.

gewoon een goede ervaringen

Ben zeer tevreden!

Zal in de toekomst nog bestellingen plaatsen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Altijd perfect in orde, leveringen ook.

Het 'herhaalgemak' is zeer praktisch. Je kan nooit vergeten te bestellen en je krijgt er nog eens korting op. Wat moet je nog meer hebben. Ik heb onlangs een vriend aangeraden om de curcummine capsules van jullie te bestellen omdat die ook last had van zijn gewrichten en spieren. Hij is een ex-covid patient en heeft een tijd geleden een hartinfarct gedaan. Met de curcuminne capsules voelt hij zich al stukken beter.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

mijn ervaring met Flinndal is zeer positief dankzij hun hoogwaardige supplementen

hun hoogwaardige supplementen, uitstekende klantenservice en gebruiksvriendelijke abonnementsservice maken het makkelijk om mijn gezondheidsdoelen te ondersteunen.

Herhaaĺrecept is prima en altijd op tijd met vooraf aankondiging.

Heel erg goed

Top producten

Gemakkelijke website, snelle levering, top producten en bij vragen eerlijke antwoorden! Geen verkooppraatjes! Helemaal tevreden met Flinndal.

Goede service en snel leverbaar

Zijn producten die werken

Perfect company

I love this company because they sell excellent products. I've already bought some vitamins for hair, high cortisol or to be calm and everything is working perfectly. I find it kind that they give a gift once I spend not a lot. Delivery is fast too .

Altijd goed

Ik gebruik Flindall al jaren. Altijd een goed product en snel geleverd. Voor mij een betrouwbare partner.

Prima service en produkt

Zulke bedrijven zijn er niet veel meer!

Doen precies wat ze zeggen!

Vriendelijk

Was iets fout gegaan maar heel snel en klantvriendelijk opgelost

Prima de luxe

Heel fijn werkt dat met abonnement, en ook gemakkelijk te wijzigen

Ik doe mee in het automatisch verzenden elke 3 maanden, en gaat altijd goed. Ik krijg netjes een mail als het over een week verzonden wordt en dan als het verzonden is. Meestal is het dan binnen 2-3 dagen ook netjes binnen.

Goede vitamines

Super goede vitamines voor een leuke prijs

Te weinig betaald?

Na mijn bestelling moest ik nog ruim tien euro bijbetalen zonder een reden te noemen. Verder ben ik een tevreden klant.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD