Goede producten

Snelle levering en goede producten .

Ook zo fijn automatisch herhaling altijd op tijd de bestelling weer in huis. Ook dat het in de brievenbus past is super je hoeft er nooit voor thuis te blijven

Elke 3 /4 maanden ontvangen mijn producten, ben super tevreden, heel handig uit te stellen indien nodig, fijne producten. Dus helemaal top!

prima.

zeer tevreden .snelle levering.

Heel goed allemaal!

Goede site, gemakkelijk bestellen en snelle levering, en het belangrijkste goede producten.

Kwaliteit spullen!!

Goede spullen voor een goeie prijs!!! Chapeau!

Alles goed verlopen.

Opdracht correct uitgevoerd.

de service is goed en de producten zijn op natuur gebaseerd.

De service is goed en de producten zijn op natuurbasis. en dat vind ik heel prettig. Ik heb er baat bij deze producten van Flinndal.

Medewerkers nemen de tijd voor je aan de telefoon en geven goed advies. Bestellingen zijn altijd op tijd binnen. Uitstekende service.

Geen klachten

Netjes op tijd makkelijk je krijgt een mailtje wanneer de nieuwe order word verzonden

Makkelijk in gebruik

Eenvoudig bestellen, snel geleverd.

Correct en betrouwbaar!

Fijne informatieve website! Altijd mijn bestelling snel in huis. De 70+ is prima, alle nodige vitaminen/ mineralen in 1 tablet. Heel tevreden!

Goed!!!!!

Goede producten met een goede prijs Goede snelle levering! Gewoon goed

Al jaren een tevreden klant

Al jaren een tevreden klant Bestelling past door de brievenbus

Altijd goede levering

Altijd op tijd de vitamines ontvangen.

Goede producten goede service levering

Altijd correct.

Als ik bel met iets, wordt het netjes afgehandeld.

Werkt uitstekend

Ik heb de pillen voor de overgang + de salie tabletten erbij Geen last meer van opvliegers Overdag en snachts niet meer

Uiterst klantvriendelijk

Uiterst klantvriendelijk en een groot assortiment

Goede service en producten.

Altijd goede service

Producten zijn prima, prima levering, goede prijs

Product is oké

Producten zijn prima Alleen de verpakking vind ik waardeloos Ik heb een normale brievenbus Maar het past er niet in De verpakking met bv twee producten Dus doe hier iets mee

Prettig

Prettig dat het zo geregeld kan worden!

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD