Goede supplementen en snel geleverd in de brievenbus.

Duidelijke overzichtelijke website met goede omschrijving van de fijne producten. De bestelling wordt snel geleverd en past in je brievenbus. Super handig want dan hoef je niet thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen.

Goed.

Goede producten .makkelijk herhaal gemak

Zeggen wat ze doen. Bestellingen altijd op tijd. Een maand uitstellen is heel gemakkelijk via je account aan te geven. Gewoon super service en gemakkelijk in de uitleg.

Altijd op tijd,altijd betrouwbaar

Kan er van op aan dat mijn volgende pakket er is al ik het nodig ben. Heb ik nog voldoende kan ik aangeven dat ik een bezorging oversla. Prima bedrijf dat doet wat het beloofd

Kwaliteit is prima

Levering is altijd op tijd

Geode producten en prima service

attent en betrouwbaar

Keurige betrouwbare indruk

Geen probleem ervaren

Tot nu toe goede ervaringen geen bijwerkingen gelukkig

prima!

Geen aanvulling nodig.

snelle service

ruim van te voren krijg je bericht wanneer je de nieuwe zending kan ontvangen. Als je een product even wil stopzetten is dit geen probleem. Ik vind de website overzichtelijk en als je telefonisch contact heb met een medewerker wordt je ook heel vriendelijk geholpen.

Gewoon uitstekend

goede service

altijd op tijd met bijvullen

Gewoon geweldige service

Zeer snelle en korreltje toezending.

Prima levering,altijd op tijd,met de mogelijkheid om de levering nog ‘n maand uit te stellen,indien je nog genoeg hebt.En natuuuurlijk hele goede vitamines

tijdige levering

levering volgens afspraak goed

Altijd netjes optijd

goede vitamine ze werken

Ze werken fijne service

Al jarenlang bij Flinndal wat op zich meer dan voldoende moge zeggen. Tevreden over het aanbod en over mijn eigen producten. Prima levering, van te voren info per email, mogelijkheid levering met een maand uit te stellen, betaal genak, achteraf, kortom top. Geen enkele klacht gehad en meer kun je je niet wensen.

Oke

We hopen dat het ook helpt

De juiste vitamines zo in je brievenbus

Werkt super goed. Als je nog voldoende voorraad hebt kan je met 1 klik je bestelling een maand uitstellen. Werkt echt perfect.

Super producten en netjes verzorgd en thuisbezorgd!

Ik voel me geweldig dankzij de vitamine tabletten multi vrouw 50+, ook Echinacea nog erbij extra voor de afweer!

Vit. pakket altijd op tijd geleverd, ben meer dan tevreden.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD