Ik ben zeer tevreden over Flinndal

Alles is keurig netjes geregeld, goed verpakt en na een aankondiging enkele dagen ervoor wordt de bestelling in de brievenbus gedaan.

Prima producten, redelijke prijzen.

Prima producten, redelijke prijzen. En het 3-maandelijks automatisch bestelgemak is is pré.

Ben erg tevreden met Flinndal en de leveringen

Ben erg tevreden met Flinndal, leveringen en service.

Mijn ervaring met Flinndal is uitstekend

Ik maak al enkele jaren gebruik van Flinndal. Het is in al die jaren een keer gebeurd dat een product niet goed beviel. Toen ik daarover belde, kreeg ik zonder problemen mijn geld terug Dus vandaar dat ik mijn ervaring met Flinndal als uitstekend beoordeel

Alles naar wens

Pakketje heb ik thuis gekregen en het was goed

Goed product

Levering elke 3 maanden en een prima prijs

Goed kontakt

Prettige medewerkers, met ruim voldoende aandacht. Systeem van promotie, bestellingen, aanbiedingen en betalingen genereert werk voor zowel de klant als de medewerkers.

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben zeer goed geholpen door de medewerker

Goede levering geen problemen

Altijd snel bezorgd

Goede prijs kwaliteit en veel keuze.

Simpel proces en goed service

Na de allereerste kennismaking zijn we uiteindelijk overgestapt op een herhaal methode. wat een gemak. Qua Multivitamine (70+) zijn we tevreden over de toevoeging, en doordat we nu het herhaalgemak gebruiken is dat nog eens simpel. Verder krijgen we zo af en toe nog wat extra informatie toegestuurd, wat het een mooi afgerond geheel geeft

Goede producten

Herhaalgemak werkt prima. Als je liever nog een maand wacht met volgende bestelling kun je dat makkelijk aangeven en krijg je de zending een maand later.

Accuraat

Alles gaat automatisch , en af en toe een telefoontje of alles nog goed gaat

Positief.

Informatie, service zijn erg goed. Ik ben erg blij met de Vezels. Deze helpen heel goed bij een moeizame stoelgang. Formaat van de pillen/capsules is behoorlijk aan de maat. Bestel regelmatig.

Prima.

Heel makkelijk om te bestellen.

Je hoeft er niet voor thuis te blijven.

Altijd prima op tijd en volgens afspraak

Fijn bedrijf.

Artikelen netjes verpakt en op tijd verzonden..

Gewoon goede kwaliteit en juiste voorlichting

prima produkt en service

prima product en werkt goed, goede sevice bij thuis bezorging regelmatig telefonisch contact over eventuele aanpassing van zending of het versturen op een later tijdstip

Betrouwbare producten

De herhaalservice is makkelijk aan te passen als je nog voorraad hebt. Pakjes passen door de brievenbus en product is betrouwbaar

Groot assortiment , 24 uurs levering

Op vragen wordt soms niet gereageerd.

Toppie Flinndal

Indien er problemen zijn met de levering of met de tabletten, de klantenservice denkt heel erg mee en lost samen de problemen op met je. Service en kwaliteit staan hoog in het vaandel!!!

Goede producten, altijd op tijd in huis

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD