Goed advies, snelle levering

erg goed

Het is prettig als je van tevoren een mail krijgt dat je bestelling in de week daarop volgend in de brievenbus komt.. als ik nog veel voorraad heb kan ik de levering even opschuiven.

Fijne producten

Goede kwaliteit, en fijn dat het door de brievenbus past.

Goed geregeld!

Een hele goeie service snele levering

Hele goeie ervaringen mee alles word na wens geleverd..en wil je iets retour sturen staat het binnen 2 dagen op je rekening echt top

Fijne en goed werkende vitamines die aan te raden zijn!

Betrouwbare supplementen

Wat op het etiket staat zit er ook in. Niet meer of minder. Verder is het herhaalgemak en geen gedoe met aannemen van pakjes ook een pré.

Gewoon goed

Makkelijk bestellen, snelle levering, duidelijke verklaringen en gebruiksaanwijzing,..

goede service

fijn dat je af en toe gebeld wordt of je nog tevreden bent. Bestelling makkelijk aan te passen

Prettig geregeld

Ik hoef er niet de deur voor uit.

Vriendelijk en correct

En ze geven eerlijke uitleg Geen verkooptrucjes

goede en betrouwbare webshop

ik ben al jaren klant, bij flinndal, en krijg regelmatig, leuke aanbiedingen, het assortiment is groot, en voor iedereen wat wils, de webshop is overzichtelijk, en duidelijk, om de keuze te maken wat je wilt bestellen, het is veilig met betalen, en het wordt goed ingepakt, en de verzending, is vaak een brievenbus pakje, dus hoef je er niet voor thuis te blijven, en dat is fijn, en wordt snel geleverd, en de service is ook goed, vooral als er iets verkeerd is gegaan, wordt het snel en netjes opgelost, en daar ben ik heel blij mee, echt top.

Blij

Wat fijn om van de opvliegers af te zijn met Vrouw & Overgang! De herhaalservice werkt prima; ik hoef er niet aan te denken tijdig te bestellen en het scheelt in prijs.

Het zoeken op de site...goed de informatie over de artikelen...goed snelle bestellen...goed snelle afhandeling Qua betalen...goed En super snelle levering...goed Kortom dik tevreden

Gewoon goed

Producten om tijd geleverd

Een goede keuze gemaakt

Het dagelijkse innemen gaat gemakkelijk!

Goed bedrijf!!

Goede producten, prima service. Ik koop er graag.

Erg goed

Weten je goed te helpen als er iets niet helemaal goed gaat. Komen of zoeken naar een oplossing.

Flinndal doet wat ze beloven.

Gebruiken al jaren artikelen van Flinndal. Ze komen altijd op tijd. Zijn erg tevreden.

altijd netjes op tijd

Is heel positief

Snelle levering , goede kwaliteit , op de achterkant staan precies de vitamines en mineralen

Alles komt op tijd

Niks mis ,alles is perfect gegaan.

Na gbp aan de vitamines, en heb flindal gekozen. Makkelijke app, heb je nog medicijnen kun je het makkelijk veranderen op de dag dat je het weer nodig bent laat je het bezorgen. Nooit problemen, bloeduitslagen zijn altijd goed. Vriendelijk en snel geholpen.

Vriendelijke en goede klanten service, leveringen netjes en op tijd geleverd.

Zoals boven vermeld.

7 Houtplein