Goede vitamines

Altijd op tijd bezorgd met de berhaalservice.

Gemakkelijk bestellen en aanpassen

Ideaal dat ik om de 3 maanden de juiste vitamine tabletten ontvang en dat ik er niet meer over hoef na te denken dat het weer besteld moet worden. Je past t ook makkelijk aan! Wat een uitvinding en voor die prijs!

Goede service en netjes altijd een mail

Uitstekende service en klantvriendelijk

Ik wordt correct behandeld aan de telefoon en als ik bestel is het een dag later al in huis.En voordeel is dat het Door de brievenbus past.

Makkelijk, snel. Houden bij wanneer je de volgende zending nodig hebt.

Werkt goed

Meer energie

Betrouwbaar, klantgericht.

Bestellen, leveren op een wijze die ik graag ervaar. Ga door.

Ben heel tevreden

Ben heel tevreden over de vitamine pillen en hoe het verpakt is en bezorgt wordt. Ook het herhaalgemak is fijn.

Omdat de capcules die ik bestel heel goed werken

Omdat de Probiotica capsules bij mij heel goed werken.

Prima.

Prima service. Goede kwaliteit. Altijd tijdig aanvulling.

Gemakkelijk en goede kwaliteit

De kwaliteit van de producten is goed. Heel gemakkelijk doordat er ieder kwartaal een nieuwe zending komt.

Sinds ik magnesium triplex gebruik hen ik geen last meer van de vreselijke nachtelijke krampen. Dus prima product plus elke x snelle levering

gegarandeerde kwaliteit

Tests wijzen uit dat producten van Flinndal voldoen aan de gestelde kwaliteitsnorm en dat constant zijn.

Zeer positieve ervaring

De bestellingen komen altijd keurig verpakt en op tijd. Geen klachten. Alleen één wens en dat is weer een bewaardoosje te mogen ontvangen.

Gedaan wat er gevraagd werd

Prima gedaan niets op aan te merken

Duidelijke site, goede service, aanpasbare leveringen!

Duidelijke webwinkel met goede producten en evt hulp bij uitkiezen van de juiste vitamines. Met herhaal gemak die je ook nog eens naar behoefte kunt aanpassen, een echte aanrader!

goede prijs en kwaliteit ,duidelijke website ,snelle bezorging

goede prijs en kwaliteit ,duidelijke website ,snelle bezorging

Ondanks mijn foute bestelling, is alles perfect opgelost

Geweldig bedrijf

Al een paar jaar klant en ik vind het een wereldbedrijf. Als je een abonnement hebt hoef je niets meer te doen...gaat allemaal vanzelf. Je krijgt vlak voor je nieuwe zending een mail en komt het even niet uit mag je een maand opschuiven. Ik vind dat super. Ook de klantenservice is goed...vriendelijk en met kennis van zaken.

Een tevreden klant

Al jaren ben ik klant bij Flinndal en bestel ik er mijn supplementen. Snel en vlot geleverd. Als je een aantal producten met een heel gezin gebruikt, loopt dat financieel best op. Gelukkig zijn er geregeld aanbiedingen. Ook vind ik het fijn dat je niet continu wordt benaderd om meer producten te bestellen.

Altijd op tijd geleverd

Flinndal is goed en betaalbaar !!! Ik Kan het een ieder aanbevelen.

Lekker makkelijk goede supplementen via een herhalingsabonnement in huis.

Gebruiksvriendelijke site. Gemak van vitamines door de brievenbus eventueel met automatische herhaal-bestelling. Duidelijke (indien gewenst ook uitvoerige informatie, goede kwaliteit, korte testjes voor jezelf maar bovenal de tabel waar je jouw eigen vitamines in kunt zetten om te zien of je niet te veel binnen krijgt.

Gemak van periodieke toezending.

Ik zit nooit zonder mijn vitaminen.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD