Top , wat bestelling en bezorging betreft!

Goede bezorging, makkelijke website voor bestelling!

Kauwtablet multivitamine

Prima product goede service. Wanneer je om een of andere reden een product later wil als je voor herhaling kiest is dit geen probleem

Altijd nette services

Op tijd weet ik wanneer de volgende bestelling komt

Geweldige service

Afspraken worden correct nagekomen en bij problemen worden deze gelijk verholpen.

Ik heb wel een opmerking. Ik heb een abonnement maar hou steeds over dus krijg te vroeg mijn nieuwe vitamines. Ik kan dan een keer aangeven dat ik de volgende zending niet wil hebben. Maar dan moet ik het de keer daarna weer doen. Ik zou graag zien dat er niet meer dan 31 pillen in de verpakkimg zouden zitten zodat je niet steeds teveel hebt

Levering te laat

Je krijgt bericht van Flinndal dat je bestelling op donderdag geleverd wordt En dan word het op zaterdag geleverd.

Goede producten

Goede producten en gemakkelijk met de herhaal service

Goede multivitaminen tegen redelijke prijs.

Goede multivitaminen tegen redelijke prijs.

snel besteld en verzonden, ook met de herhaalzending, precies op tijd

Super goede service.

Ik vind het plezierig als de zending aangekondigd wordt en je hebt nog genoeg voorraad het zo een maand uitgesteld kan worden.

Goede service.

Correcte levering.

Prima producten.

Makkelijk te bestellen, snel verzonden, gelegenheidspoëzie, netjes verpakt.

Niet gehoord.

Ik heb gevraagd om advies, maar kreeg het niet. Waarom niet?

Prima service!

Elk kwartaal mijn vitamines in de bus, vooraf netjes aan gekondigd. Zodat je eventueel je bestelling nog even kunt uitstellen. Erg handig.

Zeer klantvriendelijk en blij dat ik weer terug ben. Past door brievenbus en zonodig kan je uitstellen of eerder laten komen.

Snelle correcte levering

Sinds de Consumentenbond heeft gemeld dat jullie de juiste hoeveelheden ingrediënten in jullie 70+ multivitaminen verwerken koop ik nooit meer een ander merk

Vlugge levering

Goede kwaliteit en bijzonder aangenaam dat de bestelling via de brievenbus naar binnen komt!

Goede supplementen

Flinndal heeft kwalitatief goede maar (in vergelijking met A merken) prijzige supplementen. Regelmatig kortingsacties. Assortiment op hoofdlijnen en niet altijd alles op voorraad. Wel het gemak van brievenbus bezorging, grote bestellingen komen verzendkostenvrij in meerdere pakketten.

Vitamines worden iedere 3 maanden geleverd

Medicatie wordt altijd mooi op tijd geleverd

Prima .altijd op tijd goed geregeld

goede service

de beselde producten zijn mooi optijd je hoeft er niet voor thuis te blijven

Goede kwaliteit voor weinig geld.

Altijd de juiste levering op het juiste moment. Producten zijn prima. Wil je iets veranderen op de websites dan is dat zo voor elkaar. Je wordt overal mee geholpen mocht je ergens problemen mee hebben. Kortom, prima levering, goede producten die niet duur zijn en heel vriendelijk personeel.

Levering

Snelle levering , Makkelijke website en alles mooi verpakt in brievenbus pakket zodat je er niet voor hoeft thuis te blijven. Leuk info krantje erbij . Top

Makkelijk je herhaalgemak wijzigen indien nodig. Vriendelijke mensen. Denken met je mee

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD