ik voel me er goed bij

Ik gebruik vitamine D6 en B12. Ik heb er goede ervaringen mee zoals nooit moe als andere klachten en dankzij de informatie van Flinndal kan je deze vitamines gerust innemen

Ruime keuze, Goede kwaliteit en snelle bezorging

Goede en snelle service

Prima. Kleine verpakking door de brievenbus.

Wordt keurig op tijd geleverd

Bestelgemak is uitstekend

En erg fijn dat de bestelling gewoon in de brievenbus past.

Goed bezig

Alles verloopt zoals afgesproken

Elk kwartaal wordt mijn bestelling op tijd verzonden.

Top producten en snelle levering

Goed top

Altijd op tijd

Goede producten

Steeds op tijd de juiste levering.

Bestel en gebruik al sinds 10 à 15 jaar Omega 3 en Multi. Voel me er er heel goed bij. Maak ook altijd reclame voor Flinndal bij familie en vrienden. Deze organisatie is heel inzichtelijk en betrouwbaar. Wb levering; gaat precies zoals jij wilt. Kan ook uitgesteld en dat gaat altijd goed. Niets dan lof.

Zeer goede en betrouwbare partner.

Heb een herhaalaankoop voor 2 producten. Heel gemakkelijk. Hoeft niet meer na te zien en je kan steeds een pauze inlassen. Vitamine-complex voor Sleeve en Vit D 70+

gewoon tevreden

gewoon tevreden

Wat ik besteld heb, werd netjes afgeleverd in de brievenbus. Ben tevreden.

Snelle levering en prima herhaal service

Ik ben erg tevreden met de automatische herhaalservice. En het is ook fijn dat je genoemde service een maand kunt uitstellen als je nog voldoende voorraad hebt.

Tevredenheid

Het feit dat ik al jaren klant ben van Flinndal getuigt dat ik zeer tevreden ben over hun dienstverlening en effectiviteit van hun producten.

Ik gebruik het inmiddels al jaren tot volle tevredenheid

altijd keurig op tijd geleverd

Topservice

Mijn abonnement loopt prima

Prima geen probleem met het wachten op je bestelling.

Topp

Mijn kindjes hebben alle 2 iedere ochtend de beertjes multivitamine zoals mijn zoontje zegt ik vind ze niet zo heel lekker maar ik eet ze wel ;) mijn dochter vind alles prima wij zijn erg te vrede!

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD