Altijd op tijd geleverd en als je nog genoeg pillen hebt kun je het een maand op.katen schuiven.

Duidelijkheid!

Perfecte service en prima supplementen

Perfecte service en prima supplementen

levering altijd netjes op tijd

zeer tevreden over curcumine forte, voor soepele gewrichten .

Goed geholpen

Je wordt als je vragen hebt goed geholpen. Kunt makkelijk een bestelling overslaan. En wat ik bestel werkt goed

Al jaren prima ervaring mee

Heb een herhalingsservice die uitstekend werkt en ook nog eens goedkoper dan!

Goede voorlichting en altijd ruimte voor feed back!

curcumine zeer goed suplement

ik ken flinndal al jaren goede supplementen

heel goed

zeer duidelijk en ik vindt ook de klantenservice duidelijk je kan alle vragen stellen ook als het de 1e keer niet goed gaat ze stelde mij op mijn gemak zodat het de 2e keer goed ging die vriendelijkheid en geduld zal ik niet gauw vergeten

Goede producten steeds op tijdgeleverd

De producten zijn goed. Ze worden door het herhaalgemak steeds op tijd geleverd. De levering kan ook makkelijk uitgesteld worden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Alle producten in goede orde ontvangen

Goede producten en vragen worden via de telefoon prima beantwoord.

snelle levering, producten naar verwachting

heel tevreden

Betrouwbare site

Een fijne site, goede producten en wat ik fijn vind is dat je ook met de herhaalservice achteraf kan betalen wanneer het jou uitkomt. Toppie

Goed.

Goed.

De juiste supplementen op tijd binnen

Ik hoef ze alleen maar in te nemen, in supplementen. De rest doet Flinndal voor me

alles ok.

ok

Zeer goede klantenservice

Ik heb twee maal een vraag gesteld en werd netjes gebeld en men heeft laten zien dat service hoog in de vaandel staat van Flinndal

goede kwalietijd

altijd op tijd

Altijd goede service en de bestelling altijd op tijd. Een keer de bestelde artikelen niet gekregen door de post effe bellen en de bestelling wordt alsnog weer opgestuurd

Goede producten en service

Top produkten

Neem al geruime tijd jullie producten, en ze zijn top. Snelle levering en goed verpakt.

Uitstekend!

In goede orde ontvangen!!

Met een vooraankondiging, kwam het pakket mooi op tijd aan !!

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD