De herhaal service is ideaal, snelle verzending

Fijn dat je een automatische herinnering krijgt van de herhaal service. Makkelijk en snelle verzending door de brievenbus.

Gewoon goed

Helder en duidelijke website. Kwaliteits producten. Goede communicatie. Perfecte verpakking en verzending met track en trace

Geweldig ,snel en correct

Mijn ervaringen me dit bedrijf, zijn, dat het een zeer gebruiksvriendelijk site, altijd snel geleverd, en de herhaal service werkt perfect .

Goede producten en zeer snelle levering

Alles wat je besteld is snel geleverd én komt gewoon via de brievenbus dus je hoeft niet thuis te wachten op je pakket

Snel geleverd als brievenbus pakketje.

Goed survice

Altijd goede service en bij vragen altijd vriendelijk en eerlijk antwoord

Mooie combinatie voor bepaalde leeftijden.

is goed

vloeiend

Altijd Op tijd geleverd makkelijk 1 maand uit te stellen als je nog genoeg hebt en goedkoper dan de meeste multi vitamines

Hele goede producten.

Ben zeer tevreden met de vitamines en de omega3.

Uitstekende service, om de 3 maanden mijn zending in huis. Ga zo door

producten

producten voldoen aan mijn verwachtingen

heel goed

heel goed en de service ook..

Prime service!!

Alles op tijd en in overleg

Correcte levering en prima service, daarbij ook nog zeer betaalbaar.

Gewoon goed, geen verbeterpunten!

Niet goed

Ik koop een laserpen voor kalknagels,maar er is alleen een beschrijving voor gezicht laser

Goede producten voor een redelijke prijs!

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Het bestellen is makkelijk, veel info bij het product en de volgende dag word het geleverd

Zoals ik van ze gewend ben, snelle levering, door de brievenbus, geen problemen op de site of met betalen. Goede producten. Top!!

Super makkelijk bestellen ,herhaalgemak , uitstellen en brievenbuspakketje, buspakje

Maak al jaren gebruik van Flinndal, goede supplementen, makkelijk herhaal gemak, je kunt uitstellen via de site alles super gemakkelijk

spier comfor

mooi op tijd binnen, mooie van FLINNDAL is als je nog veel heb kan je de bezorg tijd veranderen,

Duidelijke website.

Duidelijke website.

Goede suplementen voor een goede prijs!

Zeer tevreden over mijn WLS vitamine pillen die ik slik na mijn gastric bypass. Mijn waarden zijn zo goed dat ik zelfs in het weekend mijn vitaminen pillen niet meer hoef in te nemen!!

duidelijk, bieden wat ze zeggen

Voor mij betrouwbare vitaminen zonder onnodige toevoegingen voor redelijke prijs.

Fijne webshop met voor ieder het juiste tablet

Ik ben zeer tevreden over deze webshop. Daarnaast is er voldoende keus in de tabletten om de juiste te vinden op mijn persoon gericht. Bestellen is ook snel leveren en fantastisch dat het meeste geleverd wordt door de brievenbus. Natuurlijk afhankelijk van de hoeveelheid die men besteld.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD