Word alleen gek van de vele mails en de telefoontjes hed dat aan gegeven toen ze weer belde en als het goed is bellen ze niet meer even afwachten of dat zo is

Goede producten. Snelle levering.

De verhouding kwaliteit en prijs is goed. Voorlichting per product heel helder.

Flinndal is een uitstekend winkel

Goed kwaliteit en snelle inlevering en redelijke prijzen.

Prima geregeld

Ga zo door

Altyd op tyd

Een goede behandeling

Klantvriendelijk attent

Zonder zorgen op tijd nieuwe voorraad in huis.

Nooit meer vergeten

De optie voor automatisch herhalen is heel handig. Zo vergeet ik nooit mijn vitamine te bestellen.

Zeer snel verzonden

Zeer snel verzonden en past door de brievenbus. Goede produkten.

Probleem goed opgelost

Eerst heb ik de verkeerde bestelling gekregen,email gestuured,30 minuten later gebeld dat ze de juiste producten direct gaan sturen,deze heb ik niet gekregen maar dat lag aan postnl maar flinndal heeft het nogmaals gestuurd en die heb ik de volgende dag ontvangen. Producten zijn ook goed

Goede afhandeling.

Traag geleverd door postnl

Vertrouwde site

Ontzettend handig die herhaal sevises.zo ben je verzekerd van de nodige vitamines.wat ook fijn is dat is dat je op 1adres alle benodigde Vitamines hebt.

Snel en gemakkelijk

Gemakkelijk bestellen, snelle levering middels brievenbuspost. Wel goed, maar niet goedkoop.

Het gemak dat je altijd op tijd een nieuwe bestelling krijgt.

Vriendelijk behandeling. Goede producten.

Gewoon goed !!

Altijd goed , zoals gewoonlijk !!

Op tijd ontvangen

Gewoon goed zo.

Vlotte levering en ze zijn klantvriendelijk

Ik ben al bijna meer als 4 jaar bij flindal heb ze zelf op de gezondheidsbeurs in Utrecht mogen ontmoeten en kreeg daar een medicijnen doosje kado ze waren zeer vriendelijk ik ga vooral door met ze mijn vitaminen en andere slaan goed aan heb 4 jaar geleden een maagverkleining ondergaan eerst had ik een andere waar ik mij vitamine kocht maar sinds ik bij flindal ben superblij deze verdraag ik wel en wordt supergoed geholpen mocht ik iets anders willen. KORTOM BEN SUPERBLIJ.

Makkelijk met de herrinnering.

Top, zeer snelle levering

Ondanks de feestdagen zeer snel ontvangen

Snelle levering en je wordt goed geholpen aan de tel voor vragen

Superhandige bestelservice

Je kunt voor herhaalgemak kiezen en het heel makkelijk de besteldatum wijzigen

Product snel via de website besteld en volgende dag in huis

Makkelijk snel te bestellen en een snelle levering

Ik neem elke dag de vitamines en voel me echt heel goed ( en dat was niet voor ik de vitamines van flinndal had)

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD