Goede producten.

Goede producten ben tevreden

Hartstikke goed!

Duidelijke website, makkelijk bestellen, ideaal dat het als brievenbuspost wordt verzonden en snelle levering. Over de supplementen zijn we ook erg tevreden!

Snel, simpele bestelling en vering, correcte aflevering.

Goede producten tegen concurrerende prijs.

Altijd goed contact. Herhaling per 3 maand. Altijd mail of je het nog wil uitstellen. Goede producten. Fijn door de brievenbus

Na de bestelling heel snel bezorgd,top

Natuurlijke voedingssublimenten zijn een natuurlijke toegevoegde waarde in het dagelijks voedingspat

Natuurlijke voedingssublimenten zijn een toegevoegde waarde voor de dagelijkse voeding.

netjes op tijd

De producten zijn, via mijnflinndal, eerder besteld. Alles was netjes op tijd en goed verpakt.

Geen opmerking Is altijd correct

Veel keuze uit goede producten

Fijne website met uitgebreide informatie.en antwoord op vragen.

Blij mee ..ook vriendin aanbevolen en aangemeld

Blij mee..ook vriendin aanbevolen en aangemeld!

Al jaren klant, altijd tevreden

Al jaren klant en heel tevreden. Ze dringen niets op en bellen geregeld of ik nog vragen of opmerkingen heb. Ook kan ik on-line alles zelf aanpassen als ik wat wil veranderen.

Betrouwbaar en snel

Handig in de postbus en prima klantenservice!

Prima levering

Krijg seintje als nieuwe bestelling aankomt

Enorm assortiment, niet te duur snelle levering goed verpakt.

Prima producten en snelle levering

Nvt

zeer goed

snelle levering. ik ben zeer tevreden.

Prima.

Goeie service

Altijd netjes op tijd. Goede kwaliteit.

Super goed

Geweldig altijd op tijd geleverd en geen problemen

Goed product, goede service

Ik ben erg tevreden over de Flinndal WLS tabletten. Mijn waarden zijn prima. Ik ben ook blij met het herhaalgemak. Ik hoef nergens aan te denken en eens in de 3 maanden komt mijn pakketje weer binnen. Eén keer is er iets misgegaan met de levering en dat is naar volle tevredenheid opgelost. Kortom: zéér tevreden!

Prettig dat je n abonnement kan nemen.

Geen omkijken meer, handig optijd aangevuld!

Prima producten

Snel bezorgen, goeie producten Ben tevreden klant

Duidelijk, transparant,en snel

Goede ervaring, website is duidelijk. Je kunt goed zien wat er allemaal te koop is en welke vitaminen het beste bij jou passen. Ook de samenstelling van de vitaminen zijn duidelijk. Het herhaal gemak per kwartaal vind ik erg makkelijk, en voordelig zo hoef je er zelf niet om te denken en ontvang je het in de brievenbus, dus er voor thuis blijven hoeft ook niet! Al met al een prettige site.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD