Levering altijd op tijd.

Vooraf melding dat artikelen geleverd gaan worden. Mocht de levering nog niet nodig zijn wordt deze uitgesteld tot wanneer jij de levering wil hebben. Geregeld telefoontje of alles in orde is.

Prima producten

Ik koop deze producten voor mijn zoon die geen grote tabletten kan slikken. De kauwtabletten zijn dus een goed product voor hem.

Topservice

Super producten en geweldige, klantvriendelijke service!

Duidelijk wanneer de verzending wordt verstuurd

Een goed wederzijds contact over de verzending . Regelmatig contact hoe de medicijnen bevallen, zonder druk. Bij teveel aan medicijnen, er een stop kan ingevoerd worden.

ZEER GOED

Makkelijk kiezen, makkelijk afrekenen, snel verstuurd en ontvangen

goede organisatie Goede producten

Goede service en goede spullen

Ik ben altijd erg tevreden over Flindal. Snelle levering

Snelle levering en zeer goede service

De bestelling wordt altijd snel geleverd. Vragen worden snel beantwoord en nadat ik een klacht had, werd deze al in hetzelfde weekend opgelost en het juiste product verstuurd. Klasse !

Snelle levering en zeer goede service

TOP

vlugge levering. Blij met het achteraf betalen

Super ervaring

Makkelijke site Alles overzichtelijk te vinden.

Nadat er iets mis ging bij het bestellen, heb ik contact gehad met flinndal. Ze heeft het super snel opgelost .

Gewoon heel goed

fijne goede service

Echt makkelijk en nooit meer iets vergeten.

omdat ik het nu automatisch geleverd krijg per 3 maand hoef ik zelf niet meer in de gaten te houden wanneer ze bijna op zijn. Moet op tijd word de volgende voorraad geleverd. Netjes vooraf een mail dat het verstuurd word.

Prima ervaring

Zowel product bestelling als contact met Klanten Service verloopt goed. Tevreden met producten tot dusver.

Snelle levering, goed verpakt

Goede ervaring met mijn producten van Flindal. Producten zijn handig verpakt. Goede voorlichting en snelle levering

Plezierige service

Snelle levering en keurig elk kwartaal weer

Zeer positief, meedenkende organisatie

Er wordt adequaat gewerkt Bestelling wordt snel verwerkt. Er wordt meegedacht bij de levering. Dit was in onze situatie erg plezierig in verband met onze afwezigheid door vakantie

Prima vitamine

Ik slik deze vitamine omdat ik een gastric Bypass heb ondergaan. Sindsdien zijn de waardes in mijn bloed perfect mede door deze vitamine die ik slik.

Levering is prima

Jammer dat de pillen nachtrust Forte niets voor me hebben gedaan. Flindall kan hier niets aan doen. Levering was weer tip top in orde

Goede en snelle verzorging van de verzending.

Snelle verzending maakt het gemakkelijk om op het laatste moment om aanvulling of nieuwe producten te vragen.

Zeer goede service en uitleg, en zeer betrouwbaar

Zeer goede service en uitleg, en zeer betrouwbaar

Perfecte informatie en snelle levering van hun producten

Gebruik op advies van huisarts en MDL specialist Probiotica, waarover ik ten zeerste tevreden ben. En sinds kort Slank en Fit.

Gezonde ondersteuning voor de actieve 60plusser

Als actieve 60plusser heb ik voor mijn gezondheid behoefte aan een dagelijkse dosis vitaminen. Daarnaast wil ik de dag starten met een eiwitreep om het gewicht op peil te houden. Met Flinndal kan ik dat veilige en eenvoudig online bestellen, betalen en als brievenbuspost laten bezorgen.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD