Goede producten

Fiinndal levert goede producten en ik heb er ook echt baat bij. Levering gaat snel en bij herhaalbestellingen heb je er geen omkijken naar.

Levering altijd op tijd Goed verpakt Tevreden

Overzichtelijke website, duidelijke informatie, betrouwbare levering.

De website is erg overzichtelijk. Op verschillende manieren kan je bij het geschikte product uitkomen. Alle ingrediënten worden vermeld. Ook bij herhaalgemak (de voordeligste optie) blijf je vrij om een levering uit te stellen. Voorafgaand aan een levering krijg je een mededeling, zodat je eventueel kunt annuleren. Goede service!

top

zeer tevreden. service top

Mijn voedingssupplement wordt steeds automatisch op tijd geleverd. Eerst wordt gevraagd of de datum goed is of dat er verschoven moet worden en ook dat gebeurt feilloos.

Correcte, prettige behandeling.

De langjarige ervaringen die wij hebben zijn aanbevelenswaardig.

betrouwbaar bedrijf

Dit is een betrouwbaar bedrijf dat goede waar levert.

Geen omkijken naar

Héérlijk dat alles aangekondigd word, gebeld, ik weet dat ik ze op tijd heb, gein goed

Flinndal, ik ben fan geworden van jullie product én service!

Ik wilde een levering met herhaalgemak opstarten vanuit Vlaanderen. Ik werd uiterst professioneel en vriendelijk te woord gestaan op de klantendienst. Tegenwoordig is dit een zeldzaam gegeven, bij Flinndal is de klant echter wél belangrijk. De herhaalgemak-leveringen verlopen prima, en volgens een goed doordacht en flexibel functionerend systeem, die je toelaat om, indien gewenst, wijzigingen door te voeren vóór de eerstvolgende levering. Het geleverde product is van hoge kwaliteit. Dit weet je als je het product in handen hebt, een goed sluitende handige bewaarverpakking zorgt voor een optimale bewaaromgeving voor het product. De product informatie die op de website staat is helder en duidelijk, en geeft alle gewenste nuttige info over het product. Kortom : Flinndal, ik ben fan geworden van jullie product én service!

Ik ben al langere tijd klant maar nog nooit problemen gehad

zie boven.

Stipt bezorgd

Goede en snelle levering

Prima ervaring

Heel fijn dat het door de brievenbus past en altijd op tijd . Goede kwaliteit.

Alles zoals verwacht, uitstekend.

Alles zoals verwacht uitstekend.

goede produkten,snelle levering

Goede produkten,snelle levering

Gezondheid zonder gedoe

Sinds het begin heb ik herhaalgemak aangezet. Ik heb geen omkijken naar de voorraad.

Zeer klantgericht

Ik had per vergissing mijn bestelling on hold gezet. Dus alleen de bestelling van m’n man was binnengekomen. Na een telefoontje werd meteen mijn bestelling op de bus gedaan. Wat een service!

Doen wat ze beloven snel betrouwbaar en handelen alles netjes af.

Makkelijk en betrouwbaar

Ik heb herhaal service, wordt altijd vooraf per email aangekondigd wanneer de komende bestelling is en je kunt zelf ook online veranderingen aanbrengen of uitstellen.

Prima producten

Goede producten en goede service

Prima levering

Altijd op tijd.

Ik bel altijd voor advies welk product ik het beste kan gebruiken en wordt altijd netjes te woord gestaan en krijg heel goed advies en ben daarom ook zeer tevreden met flinndal en de medewerkers.

Ben al ruim 10 jr klant als het niet langer is. Altijd tevreden, snelle bezorging en top producten.

flinndal is goed maar helaas niet goedkoop

Als Ik zie wat voor kortingen ze kunnen geven en daarmee toch nog winst maken, dan vind Ik de winst zonder korting veel te veel. Ze moeten het dan ook van hun keurmerk hebben. Maar Ik heb het er wel voor over omdat Ik het goed kan betalen. Echter de kleine portemonee zou ook recht moeten hebben op goede aanvulling van de gezondheid.

Goede producten en service

Prima service,je kan altijd iets vragen ! Deskundig antwoord en ze denken mee! Prima producten

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD