Een genoegen om zaken met deze onderneming te doen.

Correcte,snelle afhandeling. Goede service bij geconstateerd probleem.

Een gemakkelijke service

Ik ben tevreden omdat ik het ten eerste gemakkelijk vind om nergens zelf aan te hoeven denken. Ik krijg een reminder als de zending er weer aan komt en ook het tijdelijk stopzetten van één van de producten verloopt uitstekend! De telefoontjes vind ik minder belangrijk maar dat wordt dan gecompenseerd doordat ik een leuke jongeman aan de lijn krijg. Prima dus.

Uitstekend!

Kwalitatief goede producten, kwalitatief goed georganiseerd.

Goede producten, snel geleverd in degelijke verpakking

Al snel na het plaatsen van de bestelling krijg je de bevestiging en na 1 of 2 dagen ligt het bij je op de deurmat in brievenbusverpakking, heel slim!

Dik tevreden over Flinndal-producten

Kwalitatief goede producten, prima verpakt en bezorgd. Tevreden klant !!!!

Geslaagd

Goed advies en tabletten helpen echt. Ik heb voor de overgang en blaas zoveel producten uitgeprobeerd, maar mijn voorkeur is Flinndal

Snel, helder, duidelijk en aangepast aan deze tijd.

Maak mij wel zorgen over de hoogte van de dosering. Heb me verdiept in de dhv de artikelen via de officiele weg en dan zijn jullie er wel vaak heel veel biven deze aanbevolen hoeveelheden en dat is niet altijd zonder gevaar.

Bijna perfect

Leveringen keurig volgens afspraak. Informatie bijna altijd compleet. Facturering/incasso soms wat verwarrend, soms wordt met een follow-up mail uitgenodigd te betalen maar soms wordt er (zonder specifieke toestemming!) geïncasseerd.

Bestellingen keurig op tijd met de herhaalservice

Heel soms komt mijn zending niet aan maar wordt het snel opgelost heel fijn

Prettig bedrijf

Goede producten, altijd op tijd geleverd, vriendelijke medewerkers,die er alles aan doen om het je naar de zin te maken.

Klant vriendelijk

Altijd correct en denken mee. Goed advies.

Klant is koning gevoel

Goede herhaalservice. Goede beoordeling door de Consumentenbond qua product wat ik zocht. Kortom....je voelt je hier echt een koning. En ook de prijs uitstekend. Met zelfs een product gratis als vaste klant inmiddels...waar vindt je dit nog?

Prima service fijn product

Prettig de automatische herhaling, heel goed geregeld dat ik de levering kan uitstellen als ik er nog niet aan toe ben. Ik ben supertevreden!

prettig dat alles in de bus kan

Wat ik vooral heel fijn vind, is het kunnen uitstellen van een zending als je nog voldoende hebt!

service en klantgerichtheid staan hier overduidelijk centraal!!!

alleen maar lof voor deze organisatie!

Altijd op tijd bericht dat de bestelling verstuurd gaat worden, met gelegenheid deze uit te stellen.

Gewoon goed!

Prima bedrijf goede service

Na 1 telefoontje was een goutje kostenloos opgelost. Geweldige service!

Goed product en prima levering

Al een paar jaar gebruik ik de producten van Flinndal. Mijn cholesterol is gedaald en mijn vitamine D is aanmerkelijk gestegen. Ik ben erg tevreden over deze producten. Ook de levering gaat tot nu toe altijd erg goed en als ik een levering wil uitstellen dan is dat online snel te regelen.

Goede ervaring voor een betaalbare prijs

Netjes

Ik heb een fijne ervaring met Flinndal Op tijd word ons pakketje steeds verstuurd

Snelle,en goede levering,goede producten

Top producten en service

Ik ben al langer klant bij Flinndal en ben zeer tevreden over de producten en de service.

Goede producten zonder poespas

Heel fijne producten en niet overdreven veel keus. De proteine blend goed in shakes en havermout en ik vind het fijn dat er geen smaakje aan zit maar dat ik dat zelf kan toevoegen als ik wil. Ik heb ook de creatine besteld, maar dat gebruik ik nog te kort om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Ik kom zeker terug voor een volgende bestelling!

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD