goede service en goed product

Verkeerde bestelling

Ik had afslankpillen besteld namelijk brownie repen en ik kreeg multivitamine tabletten. Ik had ook geen zin meer om het terug te sturen, omdat ik te geïrriteerd was. Hoe is het mogelijk om repen te verwarren met pillen. Heel jammer! Achteraf dacht ik het is nooit eerder gebeurt dus kan het de drukte zijn.

Gewoon goed

Goedemorgen service

Ik krijg netjes op tijd bericht dat de bestelling bezorgd wordt. Het is fijn dat het pakket door de brievenbus kan.oom fijn dat je je bestelling ter aller tijden kunt aanpassen.

Goede producten nette prijs

Na overleg, keurig snel ontvangen

Goede producten die supersnel geleverd worden!

Goede producten die supersnel geleverd worden!

geweldig

Ik gebruik Cholesterol en Magnesium tabletten met een prima resultaat en ben daarom hiermee zeer tevreden

geweldig

Hallo flinndal ik vind web en product ontzettend goed

TOP

GOED

Super goed geholpen en het werkt ook goed zeer tevreden

Goed geholpen

Goede supplementen, snelle service

Zie vorige zin

Zeer klantgerichte service.

Goede producten, goede service!

Ik gebruik al jaren diverse producten van Flinndal. Ik heb tot nu geen enkele klacht gehad. Producten zijn van goede kwaliteit, service is prima.

Zeer betrouwbaar

Ik bestel telefonisch en wordt altijd keurig te woord gestaan. Efficiënt, niet opdringerig en snelle afhandeling. Komt goed verpakt door de brievenbus.Op de website kun je lezen wat je koopt en noodig hebt, evenals de samenstelling. Top

Zeer tevreden,op de hoogte van veranderingen in de dingen die je besteld,altijd op tijd,soms iets extra’s als een keuze kadootje, Gratis levering,

positief

niets als negatief aan te merken. mijn complimenten.

Prettig

Producten waar ik goed op reageer en als ik een vraag heb wordt deze snel beantwoord

er zijn geen minpunten--alleen maar plus punten

het bestellen, het betalen, het snel leveren, en de service, dit allemaal, ben ik zeer tevreden over Flinndal, ik krijg altijd alles netjes thuisges tuurd,dus wat wil je nog meer .

Uitstekend snel goed service

Goed service en advies .

Goeie producten, snelle levering.

Producten worden snel geleverd. Makkelijk dat het door de brievenbus kan. Herhaalgenak kun je online ook gemakkelijk aanpassen naar een eerder/later tijdstip als je de producten eerder/later nodig hebt.

Correcte service

Pakje is altijd op tijd en als ik even wil stoppen is er een handige link op de website die dat mogelijk maakt.

Prima!!

Goede service, fijn dat t door de brievenbus past.

Goede ervaring al jaren lang zeer tevreden

Vriendelijk en voorkomend

Tijdige aankondiging (herhaal)zending, flexibel in aanpassen verzenddatum, vriendelijke medewerkers aan telefoon.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD