Vlotte bezorging

Heb al meerdere malen besteld, en het verloopt altijd heel soepel en meestal de volgende dag al in huis

Gemakkelijk, correct, fijne productinformatie

Fijn bedrijf

Goede sneller service

Website is klantvriendelijk en logistiek is perfect

altijd op tijd geleverd

Levering van product correct op tijd.

top service

Prima producten . Goede service . Inclusief het af en toe gebeld worden om te horen of het voldoende of te veel is!

De bestelling is alletijd optijd en als ik nog voorraad thuis heb kan altijd wat geregeld worden is nooit een probleem....!!!

Geen kadootje ontvangen

Alhoewel ik aangegeven had een paars bamboe bakje te willen zat er niets bij

geweldige service ,goede producten

Ik vind de producten prima,mooi en goed verpakt. de levering is snel en makkelijk via de brievenbus.

makkelijk

volgende dag in huis

zoals altijd goed

correcte informatie vooraf van levering . Waarschuwing ivm mogelijke vertraging ivm Corona, maar ze hebben gewoon eerder verstuurd . Dus mijn kwartaal verpakking was helemaal op tijd.

Sinds ik bezig ben met de supplementen voel ik me veel beter.

Is goed

Is goed middel

Flindal is top én betaalbaar

Goede service ookbals ik vragen heb worden deze deskundig beantwoord. Ik raad Flinndal bij iedereen aan !!!

Eigenlijk heel gemakkelijk verwacht ik, o.a. die verhaalservice

Ik ben vooral blij met het bestaand van een compleet 'vitamineproduct, inclusief de benodigde mineralen e.d. En dat er dan na drie maanden vanzelf een herhaal zending volgt, dat lijkt me praktisch

Prima online shop die goed aanvoelt wat de klant wil.

Goede service, voorlichting en tips.

prima verpakking en bezorging

prima verpakking en bezorging

Goed product goede service

Ik ontvang precies wat ik wil.

Makkelijk en snel.

Al jaren klant

Zeer tevreden. Goede producten en goede service. TOP.!!!!

Erg goed.

Goede, veilige produkten. Aflevering conform afspraak.

Super goede service!

Altijd prettig geholpen, voldoet aan verwachting, goede kwaliteit producten.

Goede producten en een perfecte service

Zeer tevreden met de producten die ik gebruik. Bij vragen wordt ik altijd zeer correct en vriendelijk geholpen.

Geweldig, het werkt.

Ik gebruik rode gistrijst van flinndal, ben pas op controle eweest voor de cholesterol en deze was met 1 gezakt. De praktijk ondersteuner was erg verrast, ze gelooft er niet in maar ik was de tweede waarbij de rode gist rijst zo'n goed effect had. Ik zeg gewoon doen, beter dan de medicijnen waarvan je allerlei vervelende bij werkingen hebt.

Gewoon goed van bestelling tot levering.

Bestellen gaat gemakkelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden en het past gewoon in de brievenbus! Helemaal gemakkelijk is herhaalgemak zo zit je nooit zonder.

Ik ben er tevreden over

7 Houtplein