Top producten!

Producten zijn heel goed, klant vriendelijk bedrijf.

Goede producten, snelle levering en heel klantvriendelijk

snelle levering en goede kwaliteit van de producten

goede kwaliteit van de producten,snel geleverd

Top producten !!

Snelle en correcte afhandeling,producten zonder allerlei toevoegingen en ook kwaliteitscontrole door het NZVT wat heel belangrijk is o.a. voor je gezondheid !!

snelle bestelling mogelijk per telefoon als internet niet lukt.

Telefonische bestelling soepel met toch toepassing van toegekende aktiekode die voor internet bedoeld is.

Heb goede ervaringen er mee. Geef het ook door aan bekende

Nette en correte behandeld ,gelijk staan ze met een oplossing Top

Top geen opmerking ga zo door

In één woord Fantastisch...!

Een enorm scala aan vitaminen/mineralen. Je lijkt door de bomen het bos niet meer te zien maar door een test kom je erachter waar je zowel fysiek als mentaal behoefte aan zou kunnen hebben. Tegelijk is er de mogelijkheid om een deskundige te spreken die je op weg kan helpen. De fantastische mogelijkheid 'herhaalgemak' zodat je eigenlijk nooit zonder hoeft te zitten. Heb je de vorige toegezonden hoeveelheid nog niet verbruikt dan bestaat de mogelijkheid om uit te stellen door middel van de ruim toegestuurde mail van verzending. De verzendverpakking is een brievenbuspakje en de zakjes hebben een makkelijke 'open-dicht' zipsluiting.

Gewoon heel te vreden.

Goede en snelle levering, vooral de herhaal bestelling met 15% korting.

Makkelijk bijbestellen en te wijzigen. Levering was snel zoals aangegeven. Ik ben verder heel tevreden met de producten. Geen onnodige stoffen aan toegevoegd. Bedankt.

hele goede tablet die multi vitamine

Geweldig ik slik al bijna 2 jaar Multi vitamine geen probleem. De vraag of het werkt????

Fijn gevoel

Ik heb een fijn gevoel bij de producten van Flinndal. Zuiver en zonder teveel toevoegingen.

Uitstekende producten

De eiwitshake is heel gemakkelijk te mengen en smaakt (in sinaasappelsap) heel goed. Gemakkelijke en prettige manier om aan je (extra) eiwitten te komen. Dit geldt ook voor de superfood energymix.

Altijd contact mogelijk, goede service!

makkelijk en goed

makkelijk en goed

Krijg mijn bestelling goed op tijd binnen hoef zelf nergens aandenken

Super zo als dit gaat nooit een probleem,altijd optijd levering diedoor de brievenbus past dus niet voorthuishoefte blijven. Ook met de betaling nooit een probleem. Ook de bel service over hoe het gaat bv heeft u genoeg moet er meer of minder tijd tussen 2 leveringen. Vind ik heel fijn.

Heel fijn

Heel fijn

Heel Vriendelijk

Hij heeft Duidelijke uitleg en goed advies gegeven

goede producten, goede service:TOP

Goede producten, goede service

nog betaalbaar,en altijd op tijd geleverd,

het is soms moeilijk om precies te weten welke vitamine je echt nodig heb als 75 jarige.het is fijn om dan iemand te hebben die daar verstand van heeft.

Als je iets wil veranderen in je pakket. Is dat geen enkel probleem. Goede service.

Bamboe bakje verschikkelijk om te openen!

Heb in december 2019 een bamboe bakje mee bestelt voor de WLS multi vitamine tabletten in te kunnen doen, maar de bestelling werd later geleverd door de feestdagen. Heb er een gedeelte ingedaan en je moet geen reuma/gewrichtsklachten hebben want dan ben je er een hele tijd mee bezig om dit bakje netjes los te krijgen maar dat lukt niet. Hij sluit zo hard dat je met man en macht moet proberen om deze los te krijgen, dus de klanten service gelijk gebeld en die gaf aan dat er meerdere mensen dit probleem hadden maar ze hadden geen nieuwe bakjes op voorraad dus daar kon ik het dan mee doen. Vandaag weer gebeld en onder op het doosje staat een pijl en deze moet corresponderen met de hoek waar de lip zit, en na een tijdje dit doosje gebruikt te hebben zou het iets makkelijker moeten gaan. Zat nu te lang tussen dus kon de bamboe bakje ook niet terug sturen! Maar misschien is het slimmer van Flinndal om dit vooraf op de site te vermelden zodat mensen die overwegen om dit product te bestellen hier van tevoren een weloverwogen beslissing over te maken. IK heb hier zelf in ieder geval met geen enkel plezier gebruik van gemaakt en staat stof te happen in de kast wat ook zonde is Heb gisterebn een nieuw bamboe bakje van ze ontvangen wat ik kan.gebruiken en kan niet anders zeggen dan dat ze het zeer netjes opgelost hebben. Ze hebben echt naar mij geluisterd en er iets aan/mee gedaan

goede producten en goede service

Ik gebruik de producten Flinndal nu al een tijdje. Ik heb de indruk dat de firma goede producten levert. Ik vind wel dat het als leek moeilijk te beoordelen is wat en hoe de kwaliteit is. Daarvoor zou je vergelijkingsonderzoek moeten doen. Maar ik ben erg tevreden en vind ook dat Flinndal coulant is. Met vr. groet

Snelle nette service

Ik merk echt het verschil met het wel of niet nemen van vitaminen, zeker op langere termijn. Bij flinndal zijn de vitaminen van hoge kwaliteit, is het bestellen erg makkelijk en hoef je niet thuis te blijven voor de (snelle) bezorging. Het abonnement zorg ervoor dat je niet vergeet bij te bestellen. Ik ben een tevreden klant.

In één woord geweldig, hoef zelf niets te doen , alles wordt geregeld en als mijn voorraad door omstandigheden nog niet op is kan ik het een maand opschuiven.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD