Bestel altijd bij flinndal en bevalt heel goed als ik nog voorraad genoeg heb kan de aangekondigde zending uitstellen bvb een maand later ook heel erg fijn

De kwaliteit is prima in orde.

Goede ervaring

Als voorraad nog niet op is, kun je automatische zending uitstellen, ook erg fijn

Snelle correcte levering.

Snelle correcte levering.

Is goed

Is goed

goede ervaring

snelle levering, en goede producten

Uitstekend en snel service

Altijd tevreden met de service. Ik kom zeker terug!

Alleen maar goede ervaringen

Vitaminen en supplementen werken echt heel goed! Altijd heel snel geleverd, brievenbuspakketjes werken echt goed. Ik ben heel tevreden en blijf hier bestellen.

Al jarenlang trouwe klant van Flinndal

Ik gebruik al vele jaren de producten van Flinndal. Deze bevallen me prima. De website is duidelijk opgezet en als ik iets wil wijzigen in de driemaandelijkse levering dan is dat heel eenvoudig om te doen.

Bij mijn gestuntel met bestellen, direct hulp/advies.

Zie tekst

Betrokkenheid

Geven een goed persoonlijk advies qua vitamines en nemen de tijd hiervoor

Goede produkten en op tijd geleverd

Mijn bestelling komt altijd keurig verzorgd en op tijd aan door de brievenbus.

Goede levering, op tijd met de herhaal servicr

Toppers

Uitstekend en betrouwbaar

Levering wordt vooraf aangekondigd,indien nodig kun je deze uitstellen.Aansluitend wordt alles netjes geleverd.

Prima surves

Had verkeerde besteld. Verliep allemaal heel soepeltjes opgelost en verrekent. Top gewoon.

Eerder enthousiaster geweest

Waar de titel van deze review opzich mijn ervaring al wel wat toelicht, ben ik als 'vaste klante' helaas steeds minder enthousiast over Flinndal geworden sinds ik aanvankelijk via hen supplementen begon te bestellen. Dit enerzijds omdat de prijzen tot zover verhoogd zijn dat andere aanbieders veelal prijs-kwaliteit in acht nemende, alsnog voordeliger zijn. Daarbij zijn de supplementen die ik graag specifiek via Flinndal wens te laten komen, vaker later binnen dan aangegeven werd -waardoor ik helaas zonder zat.

Uitstekende producten.

Al zoveel diverse supplementen besteld. Vooral Vezel Complex en Chlorella. Voor de rest: teveel om op te noemen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima advies & snelle levering

Ik had een vraag over magnesium kauwtabletten en daar is snel op gereageerd.

de (aangekondigde) levering is altijd op tijd

goede leveranties maar herhaal pillen worden te vroeg gestuurd

Prima leveranties alleen herhalingen worden te vroeg verstuurd hetgeen betekent dat ik een stuwmeer aan het opbouwen ben.

Heel fijn

Altijd keurig op tijd geweldig bedrijf

al jaren koop ik bij Flinndal

sins ik mijn supplementen bij flinndal koop heb ik goede services en kwaliteit en merk het ook aan mijn gestel dat het echt werkt ben heel tevreden en raad flinndal bij iedereen aan.

Goed product

Goed slaapmiddel, prima bezorging en ook fijn is het herhaalgemak!

Perfect , overzichtelijk en snel

handig , met 1 klik om hetzelfde te bestellen , en snel geleverd .

Prima producten, goede levering en mallelijk met herhaalgemak, hoef je er zelf niet aan te denken

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD