Geweldige service

Aanrader, altijd op tijd levering met herhaal gemak. Goed uit te stellen als je nog voorraad hebt.

Goed....

Zeer goed service en veel korting voor vaste klanten

Goed geregeld altijd op tijd bezorg. Je heb altijd je vitaminen thuis

Supersnelle levering

Ik doe 1x oer maand. Dat vind ik makkelijk als kan het goedkoper net herhaalservixe. Maar O houd uk beter overzicht oprukten wwwt ik niet of ze echt werken. He slikt ze omdat je denkt daar goed aan te doen. Maar ik voel me goed dus....

Duidelijk en gebruiksvriendelijk

Ik gebruik herhaalgemak en iedere 3 a 4 maanden worden mijn supplementen thuis gestuurd.

heb al eerder ingevuld

heb al eerder bij flindall besteld goede ervaring

Ik slik al lang vitamine en magnesium van flinndal en voel me daar goed bij. Als ik ze een poosje niet slik voel ik duidelijk verschil

ben heel tevreden

alles zoals het hoort

Prettige organisatie en pro-aktief meedenken👍

👍👍

Duidelijk en alles goed geregeld. Geen gezeur en verkooppraatjes

Helemaal tevreden je kunt naar eigen behoefte de leveringsdatum zelf bepalen.

Ik heb al jaren goede ervaring met Flinndal je kunt je volgende levering altijd uitstellen. En door het gebruik heb ik het idee dat ik minder snel ziek word, dus meer weerstand heb.

Op tijd Gelijk contact Nemen contact op als er iets is Klant vriendelijk Kortom erg gijne zaak

heel goed

makkelijk en goede prijs

capsules

Ik kan de capsules niet wegkrijgen. Ik moet ze dus fijn stampen en het rode velletje verwijderen. Een heel gedoe. Kan ik mijn volgende bestelling in poedervorm krijgen?

Is goed

Heb al eerder bij jullie bedrijf besteld nu verschillende medicamenten voor1mnd eerst even kijken of ik er tegen kan.

Hoef nooit na te denken of ik genoeg pillen heb

Komt altijd op tijd. Zit nooit zonder

Vlotte bezorging en solide verpakking!

is waarschjnlijk gewoon goed.

goede informatie en snelle levering.

Prima spul

Prima mogelijkheden om bezorgdatum te bepalen en te wijzigen. Goede klantenservice!

Slechte bezorging

Pakket komt regelmatig niet aan of is niet compleet. Na een telefoontje wordt het pakket wel nabezorgd, maar het feit dat ik er steeds achteraan moet bellen maakt dat ik Flinndal slecht beoordeel.

Goed product

Werkt zoals voorgeschreven door arts

positief

Correcte en snelle afhandeling

Perfekt op tijd geleverd en de herhaalservice is top!

Perfekt op tijd geleverd en de herhaalservice is top!jm

Snel en gemakkelijk.

Snelle levering en als voordeel het past door de brievenbus.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD