Dik tevreden

Zag tot mijn schrik dat mijn voorraad bijna op was direct gebeld en de vlgd dag al in huis. Overigens mijn voorraad als nog gevonden maar dat geef ik later wel door.

Heel tevreden

Flinndal is super!

Zeer tevreden over Flinndal. Ik ben tevreden over de werking van de producten. De site is duidelijk en producten zijn makkelijk te vinden en hebben een uitgebreide beschrijving. Snelle levering en fijn dat het door de brievenbus kan.

Duidelijk en overzichtelijk

Bestellen gaat zeer vlot. Ook de aflevering gebeurt zoals afgesproken. Prima allemaal. Ik ben zeer tevreden

de levering is goed en snel

de levering is goed en snel De herhaalgemak vind ik prettig

Groot assortiment tegen redelijke prijzen. Veel info op de website. Kwartaal herhaling is superhandig, je zot nooit zonder en geen omkijken.

Altijd goed geregeld

De zendingen zijn altijd op tijd

Kwaliteit op alle fronten.

Keurige bezorging en informatie vooraf via de mail. Tevreden over de producten.

Gewoon goed

Altijd goede service,goede producten

Prima producten en top service

Erg fijne service, pakket was niet aangekomen en direct nieuwe bestelling toegezonden.

Heel goede service

Als je een vraag hebt, wordt het snel en goed beantwoord.

Makkelijke site, werkt goed

Ik kan alles makkelijk vinden op de site, en als je toch vragen hebt en telefonisch contact zoekt zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam zonder extra's te willen verkopen. Erg prettig, voel me serieus genomen.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, betaalbare prijzen en snelle levering. Top bedrijf!

Zeer vriendelijke klantenservice

wij zijn tevreden

wij zijn tevreden met het product, de levering

Goed advies, snelle levering, leuke kortingen en het belangrijkste ; goede producten!!

Prima producten!!

Alles wordt op tijd geleverd, en de producten, zijn van prima kwaliteit!!

Zoals ik gewend ben van Flinndal, prompte levering. Goed product

Prima in orde

Zoals al de vorige keren is het ook deze keer op tijd en prima verzorgd. Zeer tevreden over de service.

prima!

snelle, correcte afhandeling.uitbreidend assortiment ook mooi meegenomen.

goede producten

Producten zijn goed en levering is makkelijk (eventueel) te veranderen.

Kwartaalgemak is handig, ook met de daar aan verbonden korting. ik vind echter wel, dat ik te vaak, ook telefonisch, gevraagd wordt om feedback.

Goed en eenvoudig

Hoe makkelijk kan het zijn. Alles wordt keurig op tijd thuis bezorgd. En dan ook nog van goede kwaliteit.

Service én een goed product.,..

Flinndal heeft goede producten én een goede service, wat wil je nog meer? Een klantvriendelijke website? Ook voorhanden. Aanrader!

Prima klantenservice! Zeer vriendelijk en oplossingsgericht.

Er waren problemen met de levering, maar het Flinndalteam heeft deze zeer goed opgelost.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD