supersnel

De bezorging en herhaal service is geweldig. De B12 tabletten zijn zeer goed te gebruiken, goede smaak en smelten snel , de verpakking is perfect.

Redelijk

Ik gebruik nachtrust forte aanvankelijk ging dat goed. Na enige tijd was het resultaat minder tot nihil kreeg last van maagzuur en diaree Na contact met huisarts kreeg ik het advies stoppen met deze pil Neem 30 min. voor het slapen gaan maar een banaan is vele malen gezonder. Momenteel is het resultaat super. Kortom geen nachtrust tabletten meer in nemen

Super snel geleverd.

Prima en snelle levering per handige brievenbuspost.

Snelle verzending en top vitamines!

Snelle levering en veel keus en makkelijke verpakking door de brievenbus

Snelle levering zoals belooft

Snelle levering maar gebruik nog te kort om een juiste oordeel te geven

Snelle levering en blij met het product

Snelle levering!

Prima webshop en product wordt snel geleverd.

Snel thuis bezorgd

Goed kwaliteit voor goed prijs

Het kan niet beter!

Zeer snelle levering, Eind middag besteld, de volgende dag al in huis.

service heel correct

Beoordeling van de producten is heel goed

goed en snel ontvangen

neem nu de pilletjes 2 weken kan er nog niet zo heel veel over zeggen maar ga zeker nog voor 3 maanden bestellen.

prima nettjes op tijd

Snelle levering.

Het betreft multivitaminen 70+. Het is nog te kort dag om te beoordelen of het product werkt, maar volgens de Consumentenbond zijn de doseringen van de verschillende verwerkte vitaminen precies goed.

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs.

Netjes op tijd afgehandeld

Prima bedrijf,

Alles goed geregeld

Niets op de dienstverlening aan te merken. Prettig online winkelen.

Zeer tevreden nieuwe klant

Snelle levering, kauwtabletten (altijd fijn) en de optie tot automatisch herhalen.

Goed geprijsd en pakketjes wanneer mogelijk door de brievenbus!

De bestellingen worden snel geleverd. De prijs is concurrerend met een goed kwalitatief product én wanneer mogelijk door de brievenbus. Tevreden klant!

Snel bezorgd

Heb nog geen ervaring met het middel dat weet ik pas na weken of ik mij beter ga voel dat is gewoon afwachten !

ik vond het wel vlot gaan

ik ben pas begonnen met slank en fit,ik moet nog zien wat het brengt.

Bevalt prima en is net of ik meer energie heb, maar weet niet of het daar door komt .

Bevalt gied en is net of ik meer energie heb, en sinds ik ze gebruik slaap ik ook beter

Heek goed.

Jahoor goed spul

alles oke

is goed spul,ik zie al verbetering bij de hond

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD