Goede service, netjes verpakt en snel bezorgd

Via de website de test gedaan. Wat mij aantrok was de duidelijke beschrijving bij de verschillende producten.

goed product. veel te veel reclame

Veel te veel emails. Zodra ik wat open op internet gelijk overal reclame van Finndal. Het begint te irriteren. Jammer. Is niet nodig. Overkill!

Toppie!!!

T ging super goed, makkelijk, snel en overzichtelijk!!!

Geweldig heb er nu al baat bij dank jullie wel

Onnodig veel folie verpakking.

In mijn ogen niet erg duurzaam verpakt. Sowieso in een soort dik folie en de lange platte vorm vergt veel meer folie (oppervlak) dan andere vorm. Wat ik ook niet prettig vind, is dat je bijna gedwongen wordt je beoordeling aan te passen. Eerst al dat hij niet geplaatst wordt omdat hij onvoldoende zou zijn. (Volgens mij is 3 sterren ‘matig.) Dan krijg je een mail die nu inmiddels ook copy/paste hieronder staat. Toch mijn review geplaatst. Wéér een linkje waarmee ik hem aan kan passen. Hierbij gedaan. Je hebt m.i. niets aan reviews op deze manier. Het gemiddelde aantal sterren zal zo weinig beïnvloed worden door een ‘matig’ dat ik bijna geneigd ben nog minder sterren te geven om mijn punt te maken. Heb momenteel even niks beters te doen Idd.

Geweldig goede service.

Een bestelde zending medicijnen werd niet volgens planning en tijd bezorgd. Toen ik daar over belde werd er direct de volgende dag een nieuwe zending bezorgd zonder extra kosten. Toen de 1e bestelling een week later toch nog bezorgd werd door de bezorgdienst en ik dit meldde bij Flinndal kreeg ik een leuke korting over die zending. Al 3 jaar was ik al blij met Flinndal, maar dit was een extra opsteker!

Levering is goed en hoef zelf niet na te denken over nieuwe te bestellen

Mijn buikpijn is bijna helemaal weg. De levering is goed en door de langdurige optie hoef ik zelf niet na te denken over nieuwe te bestellen.

Fijn

De bestelling snel geleverd...Prima bedrijf.

De bestelling wordt snel geleverd en past door de brievenbus. Wel zo makkelijk.

Prima met een grote kanttekening

Zo veel plastic verpakkingsmateriaal voor zo weinig inhoud, dit móet echt beter! Verder is de site deskundig, heeft veel keus, is makkelijk in gebruik & bestelling komt netjes & vlot.

Duidelijke website en super snelle levering!

Ik gebruik nu al ruim een jaar probiotica ter ondersteuning van de darmflora, ik heb vorig jaar door vele en lange antibiotica kuren de darmbacteriën closridium bacter opgelopen. Door deze zeer besmettelijke bacterie heb ik ruim een maand ernstige diaree gehad. Door het gebruik van Flinndal probiotica ben ik hiervan snel genezen, ik ben de probiotica forte met extra vitamine C,D en zink blijven gebruiken als extra ondersteuning voor mijn weerstand. Altijd snel geleverd dus zeer tevreden!

Alles is naar wens verlopen.

Alles is naar wens verlopen.

Besteld en snel geleverd

Besteld en betaald en na 2 dagen in de brievenbus

Bestelling kwam later dan was doorgegeven

Kwam 3 dagen later als aangegeven, daardoor later begonnen met innemen Kan nog geen beoordeling geven

Duidelijk en makkelijk

De test gaf mij de doorslag om te bestellen. Alles is duidelijk en komt helder over.

Snelle bezorging

Makkelijk door de brievenbus Voldoende assortiment

Prima, snel bezorgd en kun keurig door de brievenbus

Vandaag besteld, de volgende dag lag het in de brievenbus.

Snelle levering, goed product

Ik ben tevreden, het enige wat ik minder vind is de verpakking in folie

1e indruk is goed

Na enige tijd is het mogelijk het product te beoordelenñ.

doen wat ze beloven

ruime keus,goede kwaliteit en uitstekende communicatie over de aankoop en verzending. Product ook op tijd geleverd.

Ik heb de B12 smelt tabletjes besteld en ik ben heel tevreden! Ik vo me er goed door en makkelijk in gebruik. Goedkoop en snelle service!

veels te groot

Ik vindt tablet veels te groot krijg het niet weg en ook niet als ik het doormidden haal..het mag van mij kleiner en gladder... mvg, Hilda

Mijn eerste aankoop bij U, magnesium olie, is een voltreffer.

Daar ik nog maar kort klant bij U ben, kan ik alleen maar tevreden zijn over Flinndal, gezien mijn reactie hier over.

prima minder last

nu ben ik nog maar net begonnen maar kan het al wel voelen in mijn gewrichten .

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD