De eerste pil moet ik nog slikken!

Wacht in godsnaam even met je kklantenonderzoek. Dit is irritant!

Niet doen. Onbetrouwbaar

Niet doen. Onbetrouwbaar Zeker niet doen als je een gastric bypass gehad hebt en je afhangelijk bent van supplementen. Ze leveren niet of veel te laat of skippen gewoon een levering. Excuus: "Sorry pillen zijn niet op voorraad"

gezellig gesprek met het juiste advies

Omdat het de eerste keer is dat ik dit bestel, kan ik er nog niet anders van maken dat het een gezellig en professioneel gesprek was en ik de proef bestelling in huis heb.

Top snelheid en service

Binnen een dag proef verpakking binnen. Nu oude medicatie op maken en dan volledig bestellen.

Snelle levering en goede communicatie met E-mail.

eeste bestelling niet aangekomen. Na telefonisch contact toegezegd opnieuw te sturen. Is nu wel aangekomen. Vriendelijk dank voor de goede service.

Voorbeeldige service!

Dankzij de informatieve en zeer leesbare site heb ik snel een keus kunnen maken. Bestelling vond ik 2 dagen later al in de brievenbus. Voor een nederlandse internetleverancier nogal snel!

Prima en snel

Snelle levering, goed verpakt

Nog niets ontvangen

Wacht al 5 dagen op bestelling. Nog niets ontvangen

was niet in 1 dag binnen

was niet in 1 dag binnen en kwam helaas pas op dinsdag aan ipv zaterdag verder wel tevreden over het product en daar gaat het tenslotte om

Jammer dat supplementen in zakjes zitten

De voedingssupplementen worden in onhandige zakjes geleverd. Waarom niet in bv kartonnen kokertjes, kost een paar cent meer. Nu moet ik alles overdoen in potjes o.i.d. En dat kun je niet makkelijk meenemen in bv een tas of jaszak.

Tot nu toe tevreden

Kan er nog niet te veel over zeggen, moet het iets langer gebruiken om goed te kunnen oordelen.

Ik vertrouw op de kwaliteit na goede info

Geweldige uitgebreide info op de site van FLINNDAL. Alles wat ik wilde weten over tal van voedingssupplementen kon ik hierin lezen. Samen met mijn bestelling kreeg ik wederom de nodige info thuisgestuurd. Ik ben heel tevreden en vertrouw dit bedrijf.

Uitstekend!

Uitstekend.

Over de vitaminepillen kan ik nog weinig zeggen daar ik ze pas 3 dagen heb. De bestelling was de volgende dag al binnen en fijn dat het brievenbus post is. Ook de levering om de 3 maanden is makkelijk hoef je het zelf niet in de gaten te houden. Super.

Snelle bezorging.

Alleen vind ik de multivitamine na gpb te groot en heel vies smaken

Goed product

Goed product zou het alleen in een potje willen i.p.v. zakje

flinndal

Het was snelle ontvangst. En na mijn operatie ga ik beginnen met wls vitamines capsules. Hopelijk bevalt mij goed.

Heel tevreden

Levering verliep vlekkeloos en snel.

Ik ben niet teleurgesteld

Wat ik had gehoopt

Doen wat je er van verwacht

Snelle bestelwijze, snelle levering

7 Houtplein