Niet erg tevreden

Heb een retour gedaan maar nog steeds geen reactie op gehad

Hoopte dat het goed werkten.

Na inname werdt ik heel beoerd, kokhalse en kwijlen, bijna overgeven. Ik had 2 1/2 uur daar voor metformine 1000mg in genomen, klaarblijkelijk kunnen ze niet samen, Even afwachten wat ze in het ZH zeggen hierop. De Gastricbijpass moet nog plaats vinden. OVer 3 dagen.-05-09 Mvg. Mw. Yvonne Klappe-Schuerman.

klasse levering

Was een positieve ervaring betreft de eerste levering

Gewoon goed

Goede website en correcte levering

Mijn eerste ervaring...duidelijke uitleg op de website en zeer correcte levering.

redelijk

jammer dat de bestelling verpakt was met een kartelrand die was al keurig opengemaakt bij de bestelling

Ik heb al eerder Flinndal gehad en dat is een paar jaar geleden en ben erg tevreden

De vitaminen zijn goed

Niet ontvangen na ruim week.

Heb het nog steeds niet ontvangen

Goede overzichtelijke website En snelle levering past door brievenbus dus je hoeft niet thuis te blijven ! Of de pulken werken weet ik nog niet ben net 2 dagen gestart

Priema èn goed

Het is gemakkelijk bestellen en vlug geleverd

Betrouwbaar

Snel goed product

Levering volgens afspraak

Prettig worden geholpen en uitleg voor komende bestellingen met korting

slecht heb meer dan 1 week geleden besteld nog niks gekregen

binnen een werkdag gaat dus voor mijn bestelling niet op na een telefoongesprek waarin mij werd verteld dat de bestelling was vastgelopen? zou hij zo spoedig mogelijk worden geleverd dus niet!!

Goed en snel geleverd, maar 1 minpuntje

Het bestellen verliep makkelijk en de levering als wel de info daar over is prima. Maar waarom wordt er zoveel reclame rommel meegestuurd? Dat verdwijnt zo weer bij het afval en is dus niet milieuvriendelijk. Dus Finndal, laat dat achterwege en dan krijg je van mij een 10.

Levering duurt lang

3 September een bestelling geplaatst. Nu 9 september Op heden nog niks ontvangen. Er staat voor 23.00 besteld de volgende dag in huis. Niet dus

Geen gezweet meer

Ook eens iets wat geholpen heeft en voor in de toekomst omdat de artsen van mijn kwaal geen oplossing weten en hebben

snel geregeld en overzichtelijk

Zeer goede ervaring

Heb de Multi en Omega 3 forte besteld. Bevalt erg goed! Heb direct 2 vrienden overtuigd die ook hun bestellingen hebben geplaatst. 3 nieuwe vaste klanten erbij :)

Ik merk helaas nog geen verschil...

Ik gebruik dagelijks 2 tabletten, maar merk nog niet dat het werkt. Misschien heeft het langere tijd nodig?

Geweldig product,2 producten besteld.

Zal zeker opnieuw bestellen

Ik zal het zeker aanraden bij familie en kennissen

En een dag later was onze bestelling al binnen. Toppy.

Op de site kan je precies uitzoeken wat je nidig hebt. Ook kan je bekijken of alles samen kan en je kan er een herhaal besrelling van maken zodat je na 3 maanden weer een nieuwe bestelling krijgt. Super duidelijk en super handig.

Snele en correcte levering

Veel keuze goede prijs kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar.

Uitstekende service en producten

Goedkope en kwaliteitsvolle Vitamine B gekocht.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD