Bevalt me prima

Ik voel dat het helpt

Prima webshop. Snelle levering. Goed uitgebalanceerde samenstelling van de vitamines.

Makkelijk in te nemen.

Snelle kunnen kiezen wat ik nodig had en snelle afhandeling. Volgende dag in huis (perfect)

Ben pas begonnen

Ben pas begonnen , Ik denk dat Ik last van mijn spieren van, omdat daar zit simvastatine in.

Snelle bezorging, prima.

Boven verwachting goed!

Ik heb nog nooit een recensie geschreven over een produkt maar ik ben zo blij met de huid, haar & nagelpillen dat ik mijn ervaringen ermee wil vertellen, want deze pillen helpen ècht! In juni ben ik gestart met inname en nu na ruim twee manden kan ik stellen dat dit produkt wonderen heeft verricht voor mijn nagels. Ik kampte jarenlang met extreem dunne zwakke nagels. Ze scheurden al in zodra ik ergens tegenaan stootte, ik hield ze heel kort maar dan scheurden mijn nagels alsnog gewoon in het nagelbed in. De nagelriemen waren droog en gingen makkelijk stuk wat vaak pijnlijk was. Alles wat er in de winkel te koop werd aangeboden als oplossing voor deze problemen heb ik uitgeprobeerd: nagelversterkende nagellakkuren, nagelolie, nagelcrème, gisttabletten, selenium en vitamine B- pillen van diverse merken, het maakte allemaal niks uit. Mijn nagels bleven zwak. Toen ik ergens las, dat zwakke nagels konden ontstaan door een gebrek aan bepaalde mineralen besloot ik- ten einde raad- om dan maar eens met de supplementenkuur van Flindall te starten. Ik sta er echt van te kijken hoe mijn nagels langzaamaan sterker zijn geworden. Ze zijn nog steeds niet heel dik, maar ze scheuren niet meer en mijn nagelriemen zijn perfect. Er zijn nu zelfs maantjes zichtbaar, deze waren eerder altijd bedekt door te ver doorgroeiende nagelriemen. Ik hoef ze mijn nagels niet meer dagelijks voor het slapen in te vetten om te voorkomen dat ze breken en scheuren ( wat ook nooit hielp). Normale handcreme ter verozrging is voldoende. En ook een leuke bijvangst: fijn: mijn haar is veel steviger en niet meer zo futloos en slap. Need I say more? Het is een topprodukt! Kortom

Netjes verpakt stevige doos snel bezorgd

Stevige doos netjes verpakt keurige bewaarzak

Goed beschreven begeleiding, en snel geleverd.

Ik heb blij dat er weinig tot geen hoeveelheden chemische hulpstoffen zijn toegevoegd.

Na kort gebruik merk ik resultaat!

Ik heb snel resultaat!

Goede producten, snelle levering, top service

Zeer goede producten, hoge kwaliteit. Eiwitrepen zijn de lekkerste die ik ooit op heb. Veel informatie in magazine bij de bestelling.

Zeer goede service

Flinndal is duidelijk, professioneel, betrouwbaar.

Zeer goede en lekkere vitamines

Ik bestelde diverse kauwtabletten, omdat ik een beetje wil variëren met de vitamines die ik al gebruik. Zo kan ik wat extra vitamines binnen krijgen als een snoepje. De smaak is niet overheersend en dus voor mij goed te doen.

Snel, safe & simpel

Het was redelijk makkelijk om uit te vinden wat ik wilde hebben als voedingssupplement. Daarna ging het heel snel, zondag besteld en dinsdag in huis. En samen met de herhaalservice van Flindall heb ik er ook geen omkijken meer naar.

Super fijne service

Fijne service

Snelle levering Curcumin Tabletten

De capsules zijn snel en goed verpakt verzonden.

Toppie.

Ik vind het zeer correct, dat ik na aangegeven te hebben dat ik de bestelling niet had ontvangen, de volgende dag het pakketje alsnog heb ontvangen. Dank daarvoor.

Top service!

Goeie service, nette verpakking :)

Snel verwerking van mijn bestelling. Volgende dag in de brieven bus.

Snel verwerking van mijn bestelling. Volgende dag in de brieven bus.

Dik te vrede

Goede producten met een duidelijke uitleg.

De producten van Flinndal worden goed en duidelijk omschreven. Het bestellen verloopt vlot en netjes en de bestelling wordt de volgende dag als buspakje geleverd dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. Prima geregeld dus.

Goed product voor een redelijke prijs !!

Probiotica gekocht na een griepje. Vroeger nam ik Yakult maar heb gelezen dat dit toch niet zo gezond is en vol suiker zit. Ik voelde me na 3 dagen weer aangesterkt.

Kon zoveel beter

Als je meer besteld is het per tablet duurder dan wanneer je kleine hoeveelheden bestelt. Pas als je een abonnement neemt, wordt het weer net zo goedkoop als de kleine hoeveelheid. Slechte zaak. Vrij dure capsules, die me slecht op de maag liggen. Hoezo niet op lege maag nemen, maar minstens een half uur na het eten? Na een gastric bypass, heb ik geen echte maag meer en een hal;f uur na het eten is alles al weg weer. Kortom, er wordt hoog over opgegeven, ook door de internist, maar ik ben nog niet overtuigd. Op mijn mail kreeg ik niet eens antwoord!!

Zijn veel makkelijker in te nemen dan die grote capsules die ik via het ziekenhuis had gekregen.

Helemaal top. Dus deze blijf ik nemen!

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD