Keurig en snel levering

Mijn vragen werden snel en goed beantwoord door de klantenservice. De levering was erg snel. Ik ben tevreden.

Snel geleverd en goed product

....

Ik heb wel last van rommelige darmen

goede en snelle service

Makkelijke website. makkelijk te bestellen en snelle levering

Zending nog niet ontvangen

De betaling ging niet eenvoudig. Jullie geven in de beschrijving stichting Pay. Nl. Dan geeft internet bankieren aan dat dit niet klopt en komt met een andere naam. Voor de rest kan ik niet oordelen omdat ik nog niets heb ontvangen. Vandaar drie sterren, groet Adrie

bestellen en gelijk de andere dag in huis

Dit is pas de eerste zending die ik heb gehad ,dus heb er nog niet zo veel ervaring mee. De tijd zal het leren!

goede service en snelle levering

Supersnelle levering! En goede prijs kwaliteit verhouding

Supersnelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding!

Gewoon goed

Snel geleverd en goeie kwaliteit

Heb er nog geen baat bij

Ik heb pillen voor de overgang maar blijf enorme opvliegers houden

Prima communicatie,snelle levering,geleverd product voldoet aan verwachting

Bovenstaande zegt voldoende

Grote keuze en snelle levering

Grote keuze en snelle levering

Ik had een sorteerdoosje besteld, waarvan binnen 1 week een klepje afbrak. Dit werdt direct opgelost door een nieuwe te sturen. Perfect opgelost.

Binnen zéér korte tijd geleverd! Chapeau!

Service top

Pillen nog geen idee van

Top geregeld

Prima levering

Was weer helemaal in orde.

Snelle levering, goede kwaliteit

De producten zijn van goede kwaliteit en werden snel geleverd!

Prima verzorgd.. alleen

al die toegezonden, ongevraagde, reclamefolders om nog meer te kopen en dat in deze tijd van afval proberen te verminderen. Ik bestel liever voor een jaar dan 1 x per 3 maanden automatisch zo'n doosje met vitmaninen toegezonden te krijgen, denk ik bij nader inzien en dan hopelijk niet weer zoveel folders erbij, anders koop ik hier niet meer. Vitaminen verder goed en service ook prima.

Ideaal met die app

Eerste info gevraagd via app. Heel netjes te woord gestaan. Alleen jammer dat post.nl te druk was waardoor pakketje later was.

Best oké!

Levering was oké, product ook! Beetje raar alleen dat er bij de Post NL bleef staan dan die zaterdag geleverd zou worden en er toen pas dinsdag was.

goed opgelost

Bij het niet nakomen van de post aflevering de volgende dag is direct door u een nieuwe levering in gang gezet, die wederom niet de volgende dag is afgeleverd. Kortom Post NL houdt zich niet aan de afspraak en daar bent u de dupe van.

prima geregeld!

alles wordt op tijd geleverd. goed verpakt. niks mis mee

Goed product, snelle bezorging.

Op maandag besteld, op dinsdag was het binnen. Via de mail op de hoogte gehouden van de levering. Pakketje lag dinsdag netjes in de brievenbus met een extra productenfolder erbij.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD