Duidelijke info en snelle levering.

Kwaliteit, prijsverhouding goed. Resultaten moeten zich nog uitwijzen.

De levering werd omgaande verwerkt

Betaling na levering is positief......

Netjes afgeleverd

Wel dag later maar dat komt door de bezorging

Makkelijk en snel!

Ruime keuze in multivitaminen, snelle levering, kortom; goed opgezet!

cadootje gekregen die nuttig is: kruiden,

positief

snelle afhandeling en keurige informatie, overigens was u dit al vooruitgegaan, u bent aanbevolen door een van uw klanten, die erg tevreden is.

Zeer goede service

Ik ben zeer tevreden, temeer, omdat je via de app. kunt bespreken, als je er niet uitkomt, of advies vragen. Helemaal super !!!!

snelle levering producten zijn prima

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Zeer netjes snel afgehandeld en goed binnengekomen, op tijd, dus betrouwbaar

nog geen lange ervaring net deze afgelopen dagen de probiotica gaan slikken....

Fijne site met veel informatie

Ik zocht, ik vond, ik bestelde en had het devolgende dag in huis

Het product doet niet wat ik verwacht had maar het was mijn eigen keuze om voor dit product te kiezen...

Snelle service van een uitstekend product!

Zeer tevreden over het product!

Gewoon top

Goed simpel snel en mooi verpakt (het oog wil ook wat)

Simpel en snel besteld, en ook nog snel geleverd!

Bestelling was snel en makkelijk gedaan, zo betaald en snel geleverd.

Verschrikkelijk

Jullie hadden mij ook persoonlijk (per telefoon zelf) kunnen benaderen, om mij eraan te herinneren dat ik een "herhaalrecept" heb. Toch? Dat ik vriendelijk wordt verzocht 11 euro over te maken. Maar nee helaas, jullie hebben een samenwerking met een incassobureau. Die mij vervolgens wél bellen terwijl ik aan het werk ben met het verzoek of ik maar liefst (accuut) €52.02 wil betalen (aan incassokosten!!!) Had ook geen idee waarom een deurwaardersbedrijf mij in godsnaam nodig zou hebben. Dacht haast dat het een vergissing moest zijn. Voor vitaminepillen dus. Die ik overigens absoluut niet meer en nóóit meer hoef of wil! Bedankt Flinndal. Voor een verdubbeling van 500% Goed bezig. Een ander bedrijf weer lekker makkelijk geld aan deze individu verdient. Dit bedrijf is verschrikkelijk. Koop er niets. Het is niet meer dan 'gebakken lucht' wat je koopt.

Goed en effectieve resultaat

ben blij met de levering en merkte n een week gebruik van het product al verschil.

Goede service en kwaliteit!

Goede afhandeling

goed te bestellen,alleen de afhandeling met de vele reclames zou ik graag overslaan

Goede kwaliteit en prijs

Een snelle levering en alles keurig ingepakt.

Gewoon goed

Goede service en goede producten

Afspraak is afspraak

Goede service.

Vitamine B besteld en gratis verzonden. Dus ben zeer tevreden. Ik hoop, dat mijn huid het ook merkt.

70+

Mijn moeder kan niet slikken. Daardoor krijg ze niet alle vitamine binnen. Mijn moeder was erg futloos,zo erg dat ze vaak al niet wilde eten. Ik maal ze iedere dag en zij doet dat op een lepel pap. Ik en mijn moeder staan na 2 maanden gebruik perplex. Ze voelde dat de 70+ vitamine na 2 weken al energy terug had. Ze eet weer en komt met energy haar bed uit. Ik kan iedere 70 plusser deze vitaminen aan bevelen. Mevr R. Kramer

Goede service en een overzichtelijke webshop

Goede webshop en een snelle levering

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD