Correcte en snelle levering, goed verpakt.

Zeer goed . Goede producten . Betaalbaar.

Prima produkten,

Prima de bestelling komt automatisch binnen.

Goede service pakjes passen makkelijk door de brievenbus

IK BEN NOG STEEDS BLIJ MET FLINNDAL.

Als jarenlange afnemer van diverse suplementen van Flinndal ben ik nog steeds in mijn nopjes van deze firma. Op Flinndal kun je rekenen en dat is voor mij heel belangrijk.

snelle levering, duidelijke communicatie

Betrouwbaar

Herhaalgemak

Super snel geleverd en helemaal top dat je er niet voor hoeft thuis te blijven.

Al heel lang goede ervaring.

Ik heb er geen omkijken naar, met het herhaalgemak en automatische incasso. Prima geregeld.

Ik bestel al weer een paar jaar voor mijn man en zoon en mijn zelf het is een echte aanrader ik zeer tevreden

Ruim van te voren krijg je een melding wanneer de volgende zending komt Krijg snel antwoord op mijn vraag Ik slik de multivitaminen en ook mijn vitamine D helemaal mooi op peil Ik ben al jaren een tevreden klant En maak ook mijn vrienden gelukkig met flindall

Betrouwbaar in het verschaffen van informatie over de supplementen.

Ik vind het prettig dat het pakketje door de brievenbus kan. Het meeverzonden informatie krantje over gezondheid ben ik ook blij om.

Goede duidelijke site

Mooie goede producten , mooie aanbiedingen!

Super vriendelijk en goed

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede producten, snelle levering.

Goede klantenservice

Mijn bestelling werd niet geleverd op de datum die aangegeven was. Een mail gestuurd naar de klantenservice. Werd alsnog verzonden en ik kreeg een compensatie voor het ongemak. Keurige afhandeling en snelle reactie en actie van de klantenservice.

Klasse!

Er zijn alleen maar positieve dingen te vertellen over FLINNDAL, dus voor mij is er maar één en dat is FLINNDAL!!!

Al jaren gebruikt ik een of meer van jullie producten naar volle tevredenheid.

Deze maand heb ik een nieuw product, over 3 maanden kan ik, aan de hand van bloedonderzoek, pas zeggen of de werking is die ik er van verwacht.

Alles loopt zoals het moet.

vlotte en snelle leveringen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Heb het al jaren tot grote tevredenheid

Flindall heeft een zeer goede service.

Flindall had aangekondigd dat er een pakket aan komt. Maar na een paar dagen gewacht te hebben was er nog steeds geen pakket.Toen heb ik gebeld kreeg gelijk een nieuwe.Prima geregeld.

Goede vitamines en supplementen makkelijk thuis bezorgd

Altijd tevreden met jullie.

Ik ben met alles tevreden over jullie. Een enkel keer iets ruilen is dan ook geen enkel probleem.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD