Ben heel tevreden met Flinndal.

Ik voel me fitter met Flinndal 50+ man en omega 3 extra forte. Zit eraan te denken om ook vitamine c zo te doen met Flindal. Dat dat is goedkoper. Slik ook elke dag 1000mg vitamine C. bruistabletten.

Uitstekend!

Makkeijk dat het een brievenbuspakje is, je hoeft er nooit voor thuis te blijven.

Prettig

Snel besteld, snel ontvangen, herhalingen ook.

Snelle levering en betaling eenvoudig

De verwachting is dat het goed doet.

Gewoon nemen en vertrouwen dat wat je slikt een goede werking heeft.

Als jullie goed huiswerk doen

Wist je dat ik deze heb terug gestuurd

Prima service en producten

Prima producten en services

Goede service en top produkten

Bestel al langer bij Flinndal Altijd snelle bezorging en goede produkten

Kwaliteit is goed en altijd op tijd nieuwe voorraad.

Prima, snelle levering en duidelijke website.

Aanrader

Prima en vlotte service.

Goed geregeld

Ik hoef zelf niet meer aan mijn pillen te denken .Ze worden eens in de drie maanden geleverd via herhaalgemak.Betalen gaat ook automatisch

Herhaling te snel

Wanneer je een zending krijgt met 90 pillen en het advies om er 1 pd te nemen, zou de volgende zending pas over 80 dagen verstuurd dienen te worden. Echter moet je enkele keren om uitstel vragen, omdat je anders na bv 40 dagen de volgende zending krijgt met daarbij horende nota. Het lijkt erop dat ze bij Flinndal zo nu en dan de tel kwijt zijn. Overigens, de kwaliteit van hun pillen en capsules is prima!

In een woord: prima!

Tot nu toe meer dan tevreden. Een speciaal compliment verdient de klantenservice. Toen er leveringsproblemen waren (oorzaak PostNL) werd ik uitermate vriendelijk en adequaat geholpen door de telefonisch goed bereikbare klantenservice.

goed materiaal

alleen ze sturen steeds vroeger de vitamines op

Erg duidelijk, erg snel , en erg goed

De levering is snel in huis , gaat makkelijk door de brievenbus, dus loop het pakketje niet mis Ik vind de site erg overzichtelijk en de communicatie via mail verloopt soepel , En wat ook fijn is is dat de vitamine hun werk goed doen …, top dus !!

veel info op website

ik kan mijn vitamine’s erg waarderen. Vindbaarheid op website perfect. Netjes en snel thuisbezorgd.

Altijd goed!

Als ik bestel, binnen 3 dagen in de bus. Beetje jammer wat betreft de kortingscode. Je wordt eigenlijk ‘gedwongen’ om nog een supplement te bestellen om geen verzendkosten te betalen. Maar aan de telefoon ben ik altijd super vriendelijk te woord gestaan.

Enorme keuze

Grote keuze aan vitamines en mineralen en voedingssupplementen. Snelle levering en indien je voor langere tijd bepaalde supplementen nodig hebt kun je gebruik maken van bestel herhaal gemak. Ideaal, zo vergeet je niet te bestellen en heb je je supplementen altijd tijdingen huis,

Product en bestelling en levering is geweldig

Ik ben volledig tevreden over alles

Gebruik nu 4 jaar de supplementen van flindal ivm met gbp en altijd goede bloedwaardes.

Goed!

Goede producten!

Goed en professioneel

Producten komen netjes verpakt als brievenbus pakje

Redelik

Wel aardig behalve prijs kwaliteit. Product werkt maar heel matig.

Makkelijk en goed

Ik vind het prettig winkelen op de Flinndal site en als je een vraag stelt krijg je vlot en duidelijk antwoorden. Super ga zo door.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD