Gewoon prima

Goede service, brede keus

Prima producten

Klantvriendelijk snelle levering

De bestelde producten worden op tijd geleverd

Gewoon GOED!!! DOOR EN DOOR

Zegt genoeg!!

Topkwaliteit

Groot assortiment en topkwaliteit en altijd tijdig geleverd.

correcte service

Er wordt ruim van te voren welke medicijnen je ontvangt en op de afgesproken dag is het pakje er ook.

Goede supplementen aan een onklopbare prijs

Ik ben al jaren klant bij Flinndal. De supplementen zijn steeds hoogkwalitatief samengesteld, en de levering is snel. Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Steeds de volgende dag de bestelling al in huis, verder goed en slim systeem. Ook leerzaam!

Beloofd wat ze doen

Bevalt goed

De bestelling is snel en goed aangekomen en bevalt heel goed

heel goed

heel goed

Flindal is goed

Ik heb de salie tabletten en mijn man heeft de vesel tabletten. En dat gaat heel erg goed . We zijn erg tevreden. We hebben ook de herhaalformule war helemaal makkelijk is.

Altijd keurig geleverd

Goeie service alleen jammer dat het nogal een rompslomp is om bestellingen te onderbreken voor de tijd dat ik in Spanje ben.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

steeds een goede en correcte zending

gebruik al jaren Glucosamine en zijn daar zeer tevreden over

Altijd perfecte levering

Altijd op tijd super service

Ik vindt het goed

Iedere keer wanneer de levering van onze vitamine complex is de aankondigen vooraf van de zending prettig en erg duidelijk.g

Ik heb sinds m'n gbp de speciale vitamine en tevree met de automatische zending , nu al 7 jaar. Mvg C v Teijlingen planciusstraat 69 3151BS HvH

Prima bedrijf en prima personeel

Altijd goede en automatische bestellingen. Ben zeer tevreden.

betrouwbare webwinkel

Ik ben al vele jaren klant en ervaar de dienstverlening als prima. Ik krijg melding van versturing pakket maar kan ook uitstellen indien gewenst. Prijzen stijgen niet onrustbarend en ze hebben regelmatig nieuwe artikelen waarvan je op de hoogte gesteld wordt dmv. de nieuwsbrief.

Pakje ontvangen vandaag dinsdag 22 augustus

De bestelling werd geplaatst op vrijdag 11 augustus. De bezorging zou op woensdag 16 augustus gebeuren. Op vrijdag stuurde ik een mail om te melden dat de bestelling nog niet was aangekomen, hierop heb ik geen antwoord ontvangen. Op maandag 21 augustus krijg ik de vraag voor een beoordeling., maar het pakje is pas vandaag dinsdag 22 augustus geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Bezorging prima

Heel stevige doos. Pillen goed verpakt. Stevig aan de prijs. Geeft vertrouwen over gebruik zuivere ingrediënten.

Fijne service

Niets toe te voegen

Goede ervaring tot nu toe

Correcte afhandeling en goede levering. De bestellingen zijn altijd op tijd

Overzichtelijke site

Snelle en correcte levering metveel betaalgemak.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD