gezond

ik leef gezonder en heb geen pijn

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Gemakkelijk

Dat je altijd je voorraad vitamine op tijd en via de post krijgt.

Goede producten die snel geleverd worden

De website biedt een duidelijk overzicht van de producten met aanbiedingen, adviezen en tests. Hierdoor wordt het makkelijker te kiezen uit het ruime assortiment. De optie “herhaalgemak” is heel handig en je kunt dit aanpassen naar behoefte als je de levering eerder of later wilt ontvangen. Je kunt ook artikelen toevoegen. De producten worden in handige hersluitbare zakjes verpakt zodat het in de brievenbus past. Ik ben een zeer tevreden klant

Vlotte levering .

Gewoon goed

Alles goed advies, goed geregeld, goede kwaliteit, goede service met herhaalgemak

Love the products, especially for prenatal and post partum!

This company is amazing!! The products are of great quality, affordable, and they're client centered. I especially used their service during my pregnancy and postpartum because I wasn't liking all the mainstream brands. My doctor even noted how impressive my blood work was everytime and I did indeed feel stronger while using their products, especially the iron supplement. My infant was born very healthy and my recovery was great. Happy customer!

Snel en eenvoudig bestellen

Overzichtelijk en duidelijk

geweldig

heb alle reguliere medicijnen tegen cholesterol gebruikt met alleen maar bijwerkingen, dankzij flinndal helemaal geen. dus voor mij is flinndal TOP

goed en goede verzending

alles goed op tijd bezorgd

Bestel al een poos bij Flinndal. Herhaalgemak werkt prima. Je krijgt melding als er een nieuwe zending komt. Kan je bestelling uitstellen of veranderen. Bovendien goedkoper dan eenmalig iets bestellen.

Kwalitatief betaalbare produkten

Goede produkten voor betaalbare prijs

Vriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam

Komen beloftes na

Je kan goede afspraken maken over toezending . Top !

Klantvriendelijk

Na 10 dagen nog geen pakket gekregen, ik kreeg direct een nieuw pakket!!

Zeer prettig

De producten die slim bevallen mijn zeer goed en dragen bij aan een fijnere dag merk ik. Ik gebruik: Huid, haar en nagels Multi 50+ Calcium Magnesium

Producten maken waar wat men beloofd.

Ik gebruik de multi vitamines en vitamine D. Multi vitamines zijn vaak moeilijk te slikken omdat ze groot zijn , deze zijn makkelijk te slikken door de gladde laag die om de tablet zit. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. De herhaal bestelling service is heel prettig. Makkelijk aan te passen wil je de zending eerder of later ontvangen. Snelle levering. Heel tevreden over service en kwaliteit.

Fijne webshop

Zo af en toe checkt men of je nog steeds de juiste vitamines gebruikt

Correct en openstaand voor contact

Alleen maar positive ervaringen bij leveringen en de makkelijke bereikbaarheid kan ik erg waarderen

Goed georganiseerd en accurate follow-up!!

Zeer tevreden over de producten naar kwaliteit en prijs

Correct in de aanlevering en opvolging van 'herhaal gemak'

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Altijd goede levering en kwaliteit

Ik kan altijd op Flinndal rekenen om snel te leveren. Ik ben erg blij met de supplementen die ik tot nu toe heb gebruikt.

duidelijke site en prettig telefonisch contact

Ik heb al jaren producten van Flinndal en het is altijd op tijd . Ook is een wijziging van de frequentie van de levering geen probleem en is eenvoudig zelf te wijzigen. Voor informatie kun je altijd bellen en krijg je een duidelijk antwoord.

Geweldig,geen klachten.

Product is prima, timing kan beter

Op zich is het proces qua herhaalgemak ok, maar ik blijf het soms lastig vinden om te interveniëren, zeg maar een pauze in te lassen na minder gebruik, maar de klantenservice werkt dan weer prima

Slecht.

Het wordt niet door de brievenbus afgeleverd. Is al de 3de keer. Als je hiermee adverteerd, de herhaal service, dan moet de deal ook zijn dat ze het door de brievenbus gooien. Het pakket wordt blijkbaar afgeleverd op een ophaalpunt. dan moet ophalen, ik ben slecht ter been, op een voor mij moeilijk te bereiken plek. Dan gaat de zending retour. En dan? Zo heb ik niets aan een zogenaamd herhaal gemak.

7 Houtplein

Haarlem 2012 DD