Filter

Snelle en vlotte levering

Er was een foutje in de levering geslopen, maar na een mailtje werd dit vlug rechtgezet en het correcte item werd dezelfde dag nog verstuurd.

Krek wak wauw

Goede beschrijving op de site Krek wak wauw! Gewenste messing slangpilaar (38mm / G1¼) moest ik helaas elders halen.

Gewe

Top prijs snelle levering

Duidelijke site en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Eerlijke prijs top service

Snelle en correcte levering

Alles goed verpakt voor levering en alle producten zoals besteld ontvangen. Snelle levering aan huis

Prima, snelle levering

Alles goed, bestelling snel ontvangen.

Netjes zoals beloofd

Alles wat ik nu nodig had was er.

En meer keuze dan diverse bouwmarkten.

Alles besteld en mijn bestelling een paar dagen later opgehaald. Even meegekeken of alles bij elkaar paste. Degelijk en mooi product met klem passing zonder lijmen

Top webwinkel. Netjes verpakt.

Duidelijke website. Altijd weer even puzzelen met leidingen wat op/in wat past. Maar is goedgekomen.

uitstekend!

bestelling snel en correct geleverd, helemaal top.

Uitstekend!

Precies zoals ik ze nodig heb

Problemen bij installatie Rainbird , met telefonische begeleiding goed opgelost

Afgesproken afspraken nagekomen,dus toppie voor mij.

snelle levering en product naar behoren

zoals het hoort

Goeie materialen.

De levering van de bestellingen verloopt nogal chaotisch!

Goede prijs kwaliteit

Heb hier al eerder besteld, tot nog toe goede ervaringen, verzending zou wat sneller kunnen.

gewoon goed

prima levering en breed aanbod.

Vakbekwame medewerkers

Na goed uitvragen wat ik nodig had, werd mij een perfect advies gegeven.

Goede klantenservice

Goede klantenservice, maar wat trage levering.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb al diverse malen besteld en steeds worden de spullen snel en adequaat geleverd. Ik ben tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Het assortiment is zeer uitgebreid. Kortom, een fijne (web)winkel

Goede prijs en snel geleverd Top!

Ik had snel wat pvc aansluitstukken nodig s'middags om 15.00 uur gebeld over mijn bestelling en de volgende middag 12 uur later ontvangen. Super bedankt voor de servies.

prima en snel

Niks op aan te merken. Pakketje was prima, snel en onbeschadigd gearriveerd.

Expansie vat in orde, levering alles behalve.

Het expansie vat was zoals verwacht een expansie vat. Daar wij op het moment van levering echter niet thuis waren, heeft Post NL het pakket gewoon op de stoep achter gelaten. Mijn buurman heeft het pakket gelukkig bij hem binnen gezet en voor mij bewaard. Als Post NL de moeite genomen had om ook bij een buur aan te bellen, dan had het pakket niet de ganse dag op het voetpad moeten staan, met alle gevaren vandien. Mvg.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner