Filter

Overzichtelijke website

Snelle levering, goed verpakt Goede prijs/kwaliteit verhouding

Super snelle levering

Zeer positief

Snel en correct

uitstekend

de volgende dag in huis

Correct, Snel en duidelijk!

Correct, Snel en duidelijk!

Gewoon

Alles goed

Mijn vragen zijn met veel geduld beantwoord.

Ik ben heel tevreden.

Duidelijke website, bestelling zoals verwacht en volgens afspraak!

perfect

Snelle correcte levering , gemakkelijk te bestellen .

Goede winkel

Snelle levering,goede kwaliteit.

Top!!!

Alles perfect verlopen en verlopen en prima materiaal.

snel en netjes

snel en netjes geleverd

Prettige ervaring. Duidelijke site

Snelle levering. Prettige telefonische ondersteuning.

Prima leiding, snel geleverd

Besteld, binnen een dag geleverd. Goede prijs (1/3 van de DIY-grootgrutters) prima kwaliteit.

Snelle levering en goed retourbeleid

Heb helaas item teruggestuurd wegens niet nodig. Toch bedankt.

Hier moeilijk vindbaar stuk besteld dat ik dringend nodig had wegens panne met huishoudelijke regenwaterinstallatie (bocht met rubber ring voor verbinding tussen pomp en leidingen). Goede communicatie, dag van bestelling nog verzonden en 2 dagen later in huis, en dat tegen heel redelijke verzendingskosten.

prima levering van de bestelde druppelslang

Netjes verpakt en keurig afgeleverd

Snelle levering, goede voorraad

Duidelijke site , snelle levering

product en service top

Was op zoek naar t juiste en goede product. Vond dit bij leidingshop. Bestelling en aflevering zoals t hoort.

Groot assortiment en snel geleverd.

Snel gevonden wat ik zocht door het geweldige aanbod, overzichtelijke webshop die snel levert!

Uitstekende logistiek ( snel geleverd en goede info )

Snelle levering en prima communicatie.

Snel en correct een uitgebreide bestelling geleverd

Goede website. Overzichtelijk en makkelijk te bestellen.

Gewoon goed zoals het hoort

Zoals boven

Goede levering en breed assortiment

Producten snel gevonden en goed geleverd. Mooi uitgebreid aanbod.

Verpakking mag iets kleiner v.w.b. de inhoud.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner