Filter

Goed bereikbaar en advies

Prima bedrijf

Snelle service en goed productaanbod

Heb nog maar 1 keer moeten uitwijken naar een andere winkel vanwege het niet in voorraad zijn van spullen. Bestelling wordt direct verzonden en is snel binnen (niet volgende werkdag).

goed en professioneel geregeld

Ruim assortiment en volgens mij vriendelijke mensen

helemaal prima

iets besteld en gekregen, zoals je het verwacht. zelfs een iets beter product geleverd dan besteld omdat mijn lengte niet op voorraad was, en een melding erbij dat ik het dus wel even op de juiste lengte moest knippen. netjes.

Aangenaam verrast

Sproeiers werken uitstekend

altijd goede producten en snelle levering

Ik bestel hier regelmatig voor mijn bewateringssysteem. Producten worden altijd snel geleverd en de site geeft goede foto's en beschrijvingen.

keurige website en nette levering

zeer kompleet assortiment en nette prijzen, veelal goedkoper dan elders, snelle levering gewoon glashelder

Top !

Snel besteld en snel geleverd.

Gewoon perfect

Prima geregeld

Snel geleverd. Prijs is oké. Inhoud van de verpakking klopte

Snelle levering, goede service

Heel vlug geleverd met dank ervoor

Heel vlug geleverd.

Mooi assortiment goedkoop

Ruim assortiment waar ik alles heb gevonden wat ik zocht aan koppelingen en buitenkranen. Concurrerende prijzen. Snel geleverd.

Technisch advies

Na snel telefonisch contact over een technische vraag heb ik de betreffende onderdelen voor een grondwaterpomp meteen kunnen bestellen.

Prettkig geregeld

Prettig

Prima service en heldere communicatie.

Na het bestellen bleek een artikel niet direct leverbaar. Omdat de nieuw opgegeven levertijd voor het werk te laat was heeft de Leidingshop alsnog een spoed levering gedaan. Top opgelost waardoor het werk geen vertraging heeft opgelopen.

Vlugge en correcte levering

Snelle levering en volgens afspraak. Top.

Goed, snel, duidelijk.

Nette prijs, zou iets sneller kunnen sturen.

Nette prijzen, goede producten (meerdere keren besteld). Direct leverbaar betekend niet dat je het de volgende dag ontvangt. Het kan 2 dagen duren (ook als je overdag op een werkdag hebt besteld). Niet een groot probleem, maar toch niet echt direct...

miste alleen het besteloverzicht. Kon het ook niet meer zo snel terug vinden omdat ik geen account aangemaakt had.

alles vlot verlopen

alles vlot verlopen

top service

pakketje tijdens het weekend besteld en tegen dinsdag werd het keurig afgeleverd door PostNl! Dankzij de trackcode kon ik exact weten wanneer ik moest thuis blijven om het pakketje in ontvangst kunnen nemen.

Heel goed snel geleverd

S,avonds besteld volgende dag in huis

Volledig correct

Correcte vlotte levering

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner