Filter

Leidingwerken

Voor de rioleringen heb ik alles besteld en de prijs is prima. Iets met de factuur en verzending was niet in mijn mailbox terecht gekomen maar desondanks snel geleverd en factuur nagestuurd gekregen voor mijn administratie.

Helemaal prima

Helemaal prima

Niets op aan te merken

Zoals het hoort, snel, eenvoudig, en helemaal niets op aan te merken.

Niks op aan te merken

Doet wat het moet

Alles netjes op tijd en goed geleverd

Netjes op tijd geleverd

Goed gedaan

Prima verzorgd, goed verpakt en op tijd geleverd.

Goed en snel

Ruim assortiment tegen redelijke prijzen. Goede en snelle levering.

Er was iets mis gegaan in een bestelling. Maar binnen een dag werd er gereageerd en geregeld en hebben het artikel alsnog ontvangen. Super bedankt voor jullie service.

Ja super hoor

Bestel er regelmatig. Nooit problemen. Alleen retourneren is wat kostbaar als je 1 klein onderdeeltje verkeerd besteld hebt. Maar dat is dan ook mijn eigen fout

Kwaliteit ok en Snel geleverd.

Er was wel een probleem bij de bestelling. Als ik aluminium buis bestel. Lengte 1 m 6 stuks dan krijg ik 6 stukken van 1 m. Bij de bestelling van een stuk slang van 5 meter was ik bang ook 5 stuks van 1 meter te krijgen. Na de bestelling hierover even gebeld. Misschien aparte knop voor lengte en één voor het aantal.

top

top top

Gewoon zo als je verwacht

Betrouwbaar

prima, netjes verstuurd en ontvangen

Snelle verzending.

25 meter rol x 50mm was wat ik zocht. De leidingshop is online de goedkoopste met een zeer snelle verzending. Dat is pas service.

Goede spullen, goede prijs, snelle levering

Goede spullen, goede prijs, snelle levering

Alles was tiptop in orde

Zeer goede site duidelijk en overzichtelijk

Snel verzonden en goede prijs/kwaliteit

Leidingshop.nl biedt snelle levering en hoogwaardige producten tegen redelijke prijzen. Ik bestelde leidingen met bijbehorende eindkappen en was zeer tevreden met de kwaliteit. De service was uitstekend en de producten kwamen goed verpakt aan. Al met al ben ik zeer blij met mijn aankoop en zou ik Leidingshop.nl zeker aanbevelen.

Snel geleverd en goede service en prijs

Een mooi product en snel geleverd

top bedrijf

Prima communicatie en snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer snelle en goed op de hoogte brengen waar en waarnemer de bestelling wordt geleverd

De humor die vermeld staat onder de vriendelijke groeten namens het team trok mijn aandacht en het team zorgde voor de goede afhandeling.

Aanrader

Website met duidelijke informatie en goede producten tegen een scherpe prijs. Aanrader

Niet “Supersnel” in huis

Supersnel is sneller dan anders, dan normaal. Normaal is tegenwoordig vandaag besteld morgen in huis. Maandag bestellen, donderdag in huis is niet supersnel, producten waren op voorraad. Dat was een tegenvaller. Producten zijn verder prima, prijzen ook.

Een geweldige club

Ik heb besteld om 10.00u. Even contact gehad of het op voorraad. En ja hoor volgende dag in huis.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner